لحظه شکستن عمدی صفحات چوبی پل معلق سنندج / ابراز پشیمانی از انجام حرکت خطرآفرین + فیلم


لحظه شکستن عمدی صفحات چوبی پل معلق سنندج / ابراز پشیمانی از انجام حرکت خطرآفرین + فیلم

پارسینه: جوانی که به دلیل رفتار خود بر روی پل معلق مجموعه تفریحی آبیدر سنندج جان خود و دیگران را به خطر انداخته بود از این کارش عذرخواهی کرد.

لحظه شکستن عمدی صفحات چوبی پل معلق سنندج / ابراز پشیمانی از انجام حرکت خطرآفرین + فیلم

شب گذشته فیلمی در فضای مجازی پخش شد که باعث نگرانی و دلهره مردم شد چرا که در این فیلم به خوبی مشخص است که این جوان حدود ٣٠ ساله عمدا و از سر ماجراجویی بر روی پل پرش کرده و همین مسئله هم باعث شکسته شدن تخته های کف پل معلق می شود.

روایت واقعی از حادثه پل معلق آبیدر سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: براساس گزارش پیمانکار پل معلق امروز عصر فرد ۳۰ ساله در حین عبور از پل معلق بر اثر هیجانات زیاد اقدام به شکستن چوپ پل معلق می کنند.

علی اصغری گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه این فرد از تجهیزات ایمنی استفاده کرده بود بدون هیچ گونه آسیبی نجات یافت.

وی گفت: پرونده فرد خاطی در کلانتری تشکیل و به مراجع قضایی معرفی می شود.

ابراز پشیمانی شهروند جوانرودی از حرکت خطرآفرین روی پل ابیدر

شهروند جوانرودی که با حرکت خطر آفرین اقدام به شکستن چند تحنه از پل معلق آبیدر سنندج کرده بود و با این کار سوژه فضای مجازی شد ضمن ابراز ندامت از این حرکت از شهروندان سنندجی، مجموعه شهرداری و پیمانکار مجموعه تفریحی زیبلاین و پل معلق عذر خواهی گفت: قبل از عبور از روی پل تذکرات لازم برای رعایت نکات ایمنی و دوری از حرکات هیجانی به بنده داده شده بود که متاسفانه رعایت نکردم اما خوشبختانه به واسطه داشتن کمربند ایمنی بدون کوچکترین مشکلی نجات پیدا کردم.

وی اظهار کرد: در این قضیه به شدت خود را مقصر و خطاکار می دانم و از اینکه به خاطر یک هیجان زودگذر موجب بروز چنین حادثه ای شدم پشیمانم.

این پل بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده است

بهروز ابراهیم آبادی عضو شورای شهر سنندج در گفتگویی اظهار داشت: این پل بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و همانطور که در تمام پل های معلق دنیا به دلیل بحث سبک سازی از شیشه و چوب استفاده می شود در این پل نیز همین تجهیزات به کار برده شده است.

وی گفت: علاوه بر استاندارد بودن پل, تمام تجهیزات ایمنی برای حفظ جان گردشگران در نظر گرفته شده که بدون آنها کسی اجازه ندارد بر روی این پل تردد کند.

عضو شورای شهر سنندج ادامه می دهد همان گونه که در فیلم نیز مشخص است این جوان سنندجی از روی عمد پرش را انجام داده و باعث رعب و وحشت برای دیگر حاضران بر روی پل می شود اما تجهیزات ایمنی مانع آسیب رسیدن به این فرد می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی