تعبیر خواب خیانت چیست؟


تعبیر خواب خیانت چیست؟

پرواز کردن در خواب چه مفهومی دارد؟ دیدن افتادن یا سقوط در خواب چه تعبیری دارد؟​ ۲۰ نشانه و تعبیر دویدن در خواب​ انواع خبر (بد و خوب ) در خواب نشانه چیست؟​ تعبیر خواب خیانت به گزارش اقتصادآنلاین، رویاها گاهی آن چیزی را به...

پرواز کردن در خواب چه مفهومی دارد؟ دیدن افتادن یا سقوط در خواب چه تعبیری دارد؟​ ۲۰ نشانه و تعبیر دویدن در خواب​ انواع خبر (بد و خوب ) در خواب نشانه چیست؟​ تعبیر خواب خیانت

به گزارش اقتصادآنلاین، رویاها گاهی آن چیزی را به ما نشان می‌دهند که در درون ما هست، اما سعی می‌کنیم که نادیده‌اش بگیریم یا سرکوبش کنیم. از این جهت رویا‌ها ما را به بررسی دقیق‌تر و عمیق‌تر حالات روحی و روانی خودمان دعوت می‌کنند.

رویا‌ها مثل خود زندگی سناریو‌های بسیار متنوع و مختلفی دارند. انواع و اقسام اتفاقاتی که در بیداری می‌افتد در رویا هم می‌تواند روی بدهد و تازه قلمرو رویا بی‌نهایت گسترده‌تر و رازآمیزتر از بیداری است. اما در عین حال بعضی مضامین کلی هستند که اکثر ما آن‌ها را در رویاهایمان تجربه کرده‌ایم و گاهی حتی چندین بار تجربۀ دیدن هر کدام از آن‌ها را داشته‌ایم. رویا‌هایی مثل پرواز، تعقیب و گریز، خیانت و سقوط.

هر کدام از این رویا‌ها بسته به شرایط مختلف، معانی مختلفی می‌توانند داشته باشند. در اینجا توضیحات دکتر کارمن هارا (Carmen Harra) را دربارۀ برداشت‌های متنوعی که از اینگونه رویا‌ها می‌توان داشت می‌خوانیم.

در این زمینه بخوانید؛

پرواز کردن در خواب چه مفهومی دارد؟

دیدن افتادن یا سقوط در خواب چه تعبیری دارد؟​

۲۰ نشانه و تعبیر دویدن در خواب​

انواع خبر (بد و خوب ) در خواب نشانه چیست؟​

تعبیر خواب خیانت

وقتی خواب می‌بینیم که شریک عاطفی‌مان در حال خیانت به ماست ممکن است آنقدر ناراحت شویم که حتی در بیداری هم احساس ناخوشایندی نسبت به او پیدا کنیم. اما خبر خوب این است که خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد که خیانت در رویا به معنی خیانت در دنیای واقعی باشد. در واقع این رویا‌ها بیشتر به چیزی در درون خود ما اشاره دارند تا چیزی در شریک عاطفی‌مان.
یکی از دلالت‌های خواب‌هایی مثل این میتواند احساس نادیده گرفته شدن در رابطه باشد. یعنی ما احساس می‌کنیم که توجه کافی از سوی شریک عاطفی‌مان دریافت نمی‌کنیم و یا در عمق ذهنمان نسبت به او سوءظن پیدا کرده‌ایم. به‌علاوه ممکن است ما قبلا در یک رابطۀ عاطفی شکست خورده باشیم و این شکست باعث ایجاد ترس در ما شده باشد؛ ترس از این که دوباره طرد شویم و تنها بمانیم. چنین احساساتی می‌توانند در رویا‌های ما سناریوی خیانت را بسازند.
اینگونه رویا‌ها به ما نشان می‌دهند که باید دربارۀ احساسی که نسبت به خودمان داریم تجدید نظر کنیم. وقتی ما در خواب می‌بینیم که شریک عاطفی‌مان شخص دیگری را به ما ترجیح داده است، یعنی خودمان را نسبت به دیگران در موضعی پایین‌تر می‌بینیم و فکر می‌کنیم ارزش‌هایی که بتواند شخصیت جذابی از ما بسازد در وجود ما نیست.
البته گاهی وقت‌ها هم این خواب‌ها واقعا به شریک عاطفی‌مان مربوط است. یعنی ما در بیداری به نحوی متوجه بی‌میلی و حتی خیانت او به خودمان شده‌ایم، اما این آگاهی را سرکوب کرده‌ایم و نادیده گرفته‌ایم. در این شرایط رویاهایمان آن واقعیتی را که نمی‌خواهیم قبول کنیم به ما نشان می‌دهند.
اما اگر خودمان را در حال خیانت ببینیم چه؟ در این صورت احتمالا ما با احساس گناه دست به گریبان هستیم. ما به نحوی به خودمان خیانت کرده‌ایم و ذهنمان این گناه را برای ما به شکل خیانت به شریک عاطفی تجسم بخشیده است. در ضمن ممکن است این رویا نشانه‌ای از این واقعیت باشد که نیاز‌های ما در رابطه با شریک عاطفی‌مان به شکل کافی برآورده نمی‌شود.
منبع: فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن