پاسخ لژیونر ایرانی به استقلال مشخص شد


پاسخ لژیونر ایرانی به استقلال مشخص شد

هافبک ملی‌پوش و لژیونر کشورمان به درخواست باشگاه استقلال پاسخ داد.

باشگاه استقلال پس از انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال، به دنبال این است که عقب افتادگی در بازار نقل‌وانتقالات را جبران کند. در لیست استقلال نفراتی مثل سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، علی کریمی و محمد نادری قرار دارند که هر 4 بازیکن لژیونر هستند.

مسئولان استقلال خیلی تمایل دارند که عزت‌اللهی را به خدمت بگیرند تا کمی از فشار انتقاد هواداران خارج شوند، به خصوص اینکه در جذب سعید صادقی ناکام بودند و به دنبال جبران مافات هستند.

عزت‌اللهی که فصل گذشته به صورت قرضی از لیگ دانمارک به الغرافه قطر رفت، در انزلی به سر می‌برد و مشغول استراحت است. او به مسئولان استقلال گفته که به دنبال بازی در خارج از کشور است اما اگر بخواهد در ایران بازی کند مذاکرات جدی‌تری با استقلال انجام می‌دهد. این اظهارنظر به معنای پاسخ منفی لژیونر کشورمان به مسئولان استقلال بود تا بیش از گذشته تحت فشار قرار بگیرند.

پاسخ لژیونر ایرانی به استقلال مشخص شد

عزت‌اللهی تحت قرارداد وایله بلک کلوب دانمارک است و فصل گذشته تصمیم گرفت به لیگ قطر برود و زیر نظر آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال کار کند. او با شیخ دیاباته مهاجم سابق آبی‌پوشان همبازی بود ولی در مجموع فصل خوبی را همراه این تیم سپری نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس