مدل آرایش چشم متالیک و لایه ای


مدل آرایش چشم متالیک و لایه ای

همانطور که در آموزش های گذشته آرایش چشم عنوان شد، هر مدل آرایش چشمی برای مناسبت و مکان خاصی مناسب می باشد و تنها کافی است شما با قوانین مربوطه آشنا شده و این نکات را در زمان آرایش مد نظر قرار دهید. سایت آرایشگری در این مقاله به شما آرایش چشم...

همانطور که در آموزش های گذشته آرایش چشم عنوان شد، هر مدل آرایش چشمی برای مناسبت و مکان خاصی مناسب می باشد و تنها کافی است شما با قوانین مربوطه آشنا شده و این نکات را در زمان آرایش مد نظر قرار دهید. سایت آرایشگری در این مقاله به شما آرایش چشم مدل متالیک و لایه ای را آموزش می دهد.

در آرایش چشم متالیک شما ره مداد چشم برنز، نقره ای و یا طلایی نیاز دارید و روند طراحی در این مدل این گونه می باشد که زیر چشمتان از گوشه داخلی به شمت بیرون خط چشمی ترسیم نموده و به تدریج به میزان فشار وارده و ضخامت خط چشم بیافزایید.

این مدل آرایش چشم از جمله آرایش های راحت میباشد که برای مهمانی های شام بسیار مناسب بوده و جلوه فوق العاده ای به چشمان شما می افزاید.

در مدل آرایش چشم دیگر به نام لایه ای که مختص عروش خانم ها می باشد و برای زیبایی چهره و داشتن چشمانی کلاسیک و درخشان تاثیر بسیار می گذارد. در نتیجه عروس خانم های زیبا برای داشتن چنین چهره فوق العاده ای به خط چشم مایع مشکی و یا نقره ای متالیک نیازد ارند و مراحل انجام کار هب این صورت می باشد که در ابتدا خط چشم به مدل گربه ای را ترسیم نموده سپس خط نازکی با رنگ نقره ای متالیک روی آن بکشند.

زیبایی حق شماست پس با آرایش مناسب زیبایی خود را چندین برابر نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس