برای رشد قد شربت سندروس بهتره یا سانستول (شربت افزایش قد)


برای رشد قد شربت سندروس بهتره یا سانستول (شربت افزایش قد)

یکی از سؤالات متداول و کلیدی که در مورد مقایسه شربت سندروس و سانستول پرسیده می‌شود این است که کدام یک از این داروها می‌توانند گزینه بهتری برای بهبود شرایط فیزیکی و رشد قد باشند؟ در این مورد باید بگوییم که امروزه شرکت‌های زیادی در بازار دنیا اقدام...

یکی از سؤالات متداول و کلیدی که در مورد مقایسه شربت سندروس و سانستول پرسیده می‌شود این است که کدام یک از این داروها می‌توانند گزینه بهتری برای بهبود شرایط فیزیکی و رشد قد باشند؟ در این مورد باید بگوییم که امروزه شرکت‌های زیادی در بازار دنیا اقدام به تولید مولتی‌ویتامین می‌کنند؛ مولتی‌ویتامین‌ها سبب بهبود شرایط رشد بدن می‌شوند و همین‌طور روی قد نیز تأثیر ویژه‌ای می‌گذارند، البته در این مورد لازم می‌دانیم اشاره‌ای داشته باشیم به این موضوع که برخی داروها درصد خاصی از یک ویتامین را بیشتر در خود دارند. ابتدا در بحث مقایسه شربت سندروس و سانستول در خصوص شربت سندروس پلاس زینک صحبت می‌کنیم که در بازار ایران تولید می‌شود.

در این محصول 200 میلی‌لیتری از طعم‌دهنده استفاده شده است، در واقع اگر وزن کودک کم است، مشکل در رشد قد دارد و می‌تواند از این دارو استفاده کند. این دارو با کد بهداشتی عرضه می‌شود و کاملاً مجاز و تحت‌نظر سازمان غذا و دارو تولید می‌شود، حاوی مقادیر زیادی از ویتامین A، دی 3، E و همین‌طور یک گرم ب 1 است؛ در واقع اگر فرزند شما با مشکلات پوست، رشد مو و ناخن نیز روبرو است می‌توانید روی این دارو حساب ویژه‌ای باز کنید.

راهنمای انتخاب مولتی‌ویتامین رشد قد

همان‌طور که می‌دانید ضعف بدنی می‌تواند سبب بروز اختلالات وسیعی در بدن شما شود. در واقع کمک به‌سلامت سیستم ایمنی بدن به‌واسطه استفاده از مولتی‌ویتامین‌ها قابل انجام است و از طرفی تأمین ویتامین‌های موردنیاز بدن نیز بر عهده روده است. گاهی کودک شما ممکن است با مسئله سندروم روده تحریک‌پذیر روبرو باشد، این عامل تأثیر ویژه‌ای روی رشد قد می‌گذارد. در واقع موضوع این است که بدن کنترل لازم را روی دفع و جذب ویتامین‌ها ندارد و به همین ترتیب مشکل جدی‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید، البته که سندروم روده تحریک‌پذیر یا IBS درمان خاصی نیز ندارد.

درهرحال بهبود رشد جسمانی کودکی که در سن رشد است مسئله مهمی خواهد بود. تقویت ذهن، قدرت یادگیری و حافظه نیز به‌واسطه استفاده از این مولتی‌ویتامین‌ها قابل انجام است و هر دوی این داروها در دسته‌بندی اشتهاآور و افزایش‌دهنده سوخت‌وساز بدن قرار می‌گیرند.

برای رشد قد شربت سندروس بهتره یا سانستول (شربت افزایش قد)

برای رشد قد شربت سندروس بهتره یا سانستول (شربت افزایش قد)

شربت مولتی سانستول پلاس زینک برای رشد قد

این شربت نیز توسط کشور ایران ساخته شده و برای کودکان زیر دو سال و نوجوانان قابل‌استفاده است. در واقع به‌عنوان تقویت‌کننده سیستم ایمنی و همین‌طور مکمل رشد جسمی و ذهنی از آن یاد می‌شود. این محصول به‌صورت 155 میلی‌لیتری در بازار موجود است. اگر کودک شما در نمودار رشد دچار مشکل شده است و نوجوانی آن‌طور که بایدوشاید سیکل تغذیه مناسب خود را رعایت نمی‌کند، در مقایسه شربت سندروس و سانستول می‌توان گفت که به‌راحتی قادر است هرکدام از آن‌ها را استفاده کند و شرایط جسمانی خود را بهبود ببخشد.

در این داروها از زینک استفاده شده است. زینک سوخت‌وساز بدن را تقویت می‌کند و باعث می‌شود که علاوه‌برآن ویتامین‌ها نیز بهتر دریافت شوند. اگر کودک شما زود خسته می‌شود و یا مدام می‌خوابد بهتر است که مقایسه شربت سندروس و سانستول یکی از آن‌ها وابسته به نیاز خود انتخاب کند. البته که این نیاز باید توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود.

انتخاب دارو توسط پزشک متخصص

بهتر است که کوتاه بودن قد فرزند خود را در هر سنی نسبت به جدول وزن و شاخص توده بدنی جدی بگیرید. در این مورد می‌توانید از آموزشی که به‌صورت تجربی، تخصصی و علمی توسط وبگاه وان قد به‌دست‌آمده است استفاده کنید و برای دستیابی به آن کافی است که نام این وب‌سایت را در گوگل جستجو کنید. شما در این وضعیت خیلی زود به دام کلاه برداران می‌افتید و باید به این موضوع دقت کنید که همیشه داروها نمی‌توانند کارگشا باشند.

در واقع داروها نیز باید بادقت نظر زیادی انتخاب شوند. این که شما خودسرانه یک دارو را مصرف کنید احتمالاً خیلی زود با مشکل مواجه می‌شوید و فراتر از آن باید به فکر دیگر بخش‌های بدن خود باشید. روده فردی که دارو زیاد مصرف می‌کند نیز آسیب‌پذیر می‌شود و همچنین افسردگی، بی‌اشتهایی و همین‌طور مشکلات پوستی نیز ممکن است در نوجوانان ایجاد شود؛ آن‌ها با کاهش میزان رشد معمولاً با عارضه‌های دیگری نیز درگیر می‌شوند. در حین درمان این‌گونه امراض استفاده از مولتی‌ویتامین‌ها می‌تواند فوق‌العاده منطقی باشد.

در بحث مقایسه شربت سندروس و سانستول باید به این موضوع اشاره کنیم که این داروها به‌هرحال کمی خواب‌آور هستند و ممکن است پس از مصرف با عوارضی نیز روبرو شوید. در واقع پیش از هر کاری لازم است که موضوع را با پزشک معالج در میان بگذارید و سعی کنید که به‌صورت خودسرانه دارو مصرف نکنید و اگر برای نوجوان استفاده می‌کنید به شرایط سنی او برای مصرف دارو نیز دقت کنید.

جمع‌بندی نهایی

درصورتی‌که فرزند شما دچار مشکلات و حساسیت‌های خاص است باید با پزشک در خصوص مصرف هرکدام از این داروها مشورت کنید. این داروها معمولاً با آنتی‌بیوتیک‌ها تداخل مصرف دارند و همین‌طور بهتر است که در هنگام مصرف آن‌ها دقت لازم را داشته باشید. ترکیبات ویتامین A، دی 3، E و همین‌طور ب 1 نیز به میزان کافی در یک پیمانه یا 5 سی‌سی این دارو وجود دارد البته این‌طور نیست که شما هر دوی این داروها را مصرف کنید و انتظار داشته باشید که بچه شما زودتر قد بکشد.

برای رشد قد شربت سندروس بهتره یا سانستول (شربت افزایش قد)

برای رشد قد شربت سندروس بهتره یا سانستول (شربت افزایش قد)

خیر چنین اتفاقی نمی‌افتد، بهتر است که از غذاهای تمام پخته شده در حین مصرف این مولتی‌ویتامین‌ها برای کودک خود به‌عنوان تغذیه فراهم کنید. معمولاً معده وقتی مقادیر زیادی ویتامین دریافت می‌کند و قصد انتقال آن به بخش روده بدن را دارد با مشکل مواجه می‌شود.

به‌طورکلی می‌توانید از دستور مصرف معمول که توسط شرکت‌های تولیدکننده شربت سندروس و سانستول عرضه می‌شود حد و میزان مصرف آن را تعیین کنید. در مورد سندروس پلاس زینک مصرف از دو تا هفت سال، 3 سی‌سی، 7 تا 12 سال، 1 پیمانه، بزرگسالان، روزی دوبار هر بار یک پیمانه خواهد بود که نیم ساعت پس از صرف غذا بهترین زمان استفاده از این دو ویتامین خواهد بود. همین‌طور قبل از مصرف باید کودک کاملاً با غذای مقوی سیر شده باشد تا پس از خوردن این دارو با مشکل بی‌اشتهایی احتمالی روبرو نشود. در نهایت هر دارو عوارضی دارد که باید با بررسی و مقایسه از میزان و سطح آن در بدن هر فرد مطلع شوید؛ به‌هرحال این داروها در همه عوارض یکسانی از خود نشان نمی‌دهند.

امتیاز به مطلب post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟