تزئین دستمال سفره با قاشق ، چنگال+ویدئو


تزئین دستمال سفره با قاشق ، چنگال+ویدئو

سفره آرایی از هنر هایی است که در تمام دنیا به آن توجه ویژه ای می شود. هر ملتی با فرهنگ و سنت خودش سعی بر این دارد که میز غذا خوری یا سفره و یا ظرفی را که در آن غذا میل می کنند زیباتر کنند و یا به عبارتی دیگر آن را تزیین نماید.ما ایرانی ها از قدیم...

سفره آرایی از هنر هایی است که در تمام دنیا به آن توجه ویژه ای می شود. هر ملتی با فرهنگ و سنت خودش سعی بر این دارد که میز غذا خوری یا سفره و یا ظرفی را که در آن غذا میل می کنند زیباتر کنند و یا به عبارتی دیگر آن را تزیین نماید.

ما ایرانی ها از قدیم الایام روی سفره غذا می خوردیم و با توجه به این که از سفارشات دین اسلام هم غذا خوردن بر روی سفره است، سعی بر این داشته ایم که به سفره آرایی بیشتر توجه داشته باشیم. سفره آرایی می تواند جزییات خیلی زیادی داشته باشد. از تزیین خود غذا گرفته تا تزیین بشقاب و طرز چیدن ظروف و رنگ هایی که به کار می روند و بسیاری از موارد دیگر.

زیبایی دنیای اطراف روی سلامت شما تاثیر دارد. وقتی میز غذای شما زیبا باشد مطمئنا ذهن تان ارام تر خواهد شد و با لذت بیشتری غذای را میل می کنید. شما با خلق یک دکوراسیون زیبا و بی نظیر برای سفره و میز غذاخوری می توانید در کنار خانواده اوقات خوبی را سپری کنید.

همان طور که گفته شد، هنر سفره آرایی هنری تقریبا گسترده است که طرفداران فراوانی دارد. بخش خاص و ویژه این هنر تزیین دستمال سفره است. برای تزیین دستمال سفره، داشتن خلاقیت در تا زدن و قرار دادن آن در سفره می باشد. عده ای ذاتا خلاق هستند و می توانند با بازی با دستمال کاغذ و تا زدن آن طرح های جدیدی ایجاد نمایند. اما برای بسیاری این خلاقیت به طور ذاتی وجود ندارد و برای بهره مندی از این هنر، لازم است طرح ها و الگوهای مختلف را دنبال کنند و از آن ها استفاده نمایند.

با دنبال کردن این ویدئو می توانید به راحتی یک دستمال سفره ی زیبا بسازید و یک جای زیبا برای قاشق و چنگال در دستمال سفره ایجاد کنید.

4/5 - (5 امتیاز)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی