انوشیروانی: بررسی مباحث مالی فدراسیون وزنه‌برداری هنوز تمام نشده/ علی‌حسینی به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد


انوشیروانی: بررسی مباحث مالی فدراسیون وزنه‌برداری هنوز تمام نشده/ علی‌حسینی به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بحث مالی فدراسیون هنوز در حال بررسی است و تمام نشده.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری پیرامون جلسه با ملی‌پوشان معترض اظهار داشت: با حضور بهداد سلیمی و دیگر دوستان که کنار ما هستند، جلسه خوبی را با وزنه‌برداران داشتیم. ما به آینده این وزنه‌برداران خیلی امید داریم. دغدغه‌ها و مشکلاتی که آنها داشتند، حداقل امکانات است و خواسته‌های خیلی بزرگ و آرمانی نداشتند. فقط دوست دارند که آینده‌شان دچار مشکل نشود.

وی در ادامه بیان داشت: برای ما و وزنه‌برداران اهتزاز پرچم ایران مهم است. نقطه عطف این جلسه این بود که به تفاهم رسیدیم و قرار است که وزنه برداران در چند روز آینده به اردوی تیم ملی برگردند. در حال رایزنی هستیم در یکی، دو روز آینده محل اردو به صورت قطعی مشخص خواهد شد و نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که وضعیت مالی فدراسیون مشخص شده یا خیر، تصریح داشت: بحث مالی فدراسیون هنوز در حال بررسی است و تمام نشده. در چند روز آینده گزارشی را ارائه خواهیم داد که وضعیت درآمد، هزینه و بدهی‌های فدراسیون به چه صورت است. انشالله با کمک دوستان تلاش می‌کنیم که کارهای خوبی را در فدراسیون انجام دهیم.
انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تکلیف دیگر پست‌های فدراسیون را مشخص می‌کند؟ عنوان داشت: تغییر و تحولاتی را خواهیم داشت و تا فردا همه تغییرات را اعلام خواهیم کرد.
وی در مورد این که سعید علی‌حسینی به عنوان سرمربی باقی می‌ماند یا خیر و آیا قرار است مربی در کنار او قرار بگیرد؟ گفت: سعید علی‌حسینی کار خود ادامه می‌دهد. در مورد انتخاب مربی هم با دوستان مشورت می‌کنیم و بعد نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو