نیازمند کمکی شهاب گردان در فولاد؟


نیازمند کمکی شهاب گردان در فولاد؟

دروازه‌بان لژیونر فوتبال ایران احتمالا در لیگ پرتغال به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات فولاد خوزستان در حالی ادامه دارد که این باشگاه احتمالا یک دروازه‌بان به جمع نفرات خود اضافه کند ولی با این وجود، جواد نکونام فعلا شهاب گردان را دراختیار دارد؛ گلری که در نیم‌فصل جذب کرد و در دور برگشت از او بهره برد.

صحبت بازگشت سید پیام نیازمند به لیگ برتر در هفته‌های گذشته مطرح شده و اخباری مبنی بر اینکه باشگاه فولاد خوزستان قصد دارد این دروازه‌بان که تحت قرارداد باشگاه پورتیموننزه پرتغال است را به خدمت بگیرد، اما احتمال این انتقال چندان بالا به نظر نمی‌رسد.

نیازمند که در اردوی اخیر تیم ملی ایران جزو نفرات رزرو بود، در فصل ۲۲-۲۰۲۱ فقط دو بازی در لیگ برتر و سه بازی در جام حذفی پرتغال انجام داد، اما با این وجود امیدوار است پس از جدایی رقیب وی از پورتیموننزه، در فصل جدید فرصت بازی بیشتری پیدا کند و با درخشش در این تیم، شانس حضور در لیست نهایی جام جهانی را بالا ببرد.

جدا از علاقه‌ای که نیازمند برای ادامه فعالیت در لیگ برتر پرتغال دارد، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نیز اظهارات دقیقی درباره جذب این دروازه‌بان نداشته و به نوعی عنوان کرده شهاب گردان گلر اول آنهاست و فقط یک یار کمکی به خدمت می‌گیرند.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص جذب پیام نیازمند و اینکه گفته می‌شود انتقال این بازیکن تا ۷۰درصد پیش رفته است، عنوان کرد: نیازمند تحت قرارداد باشگاه دیگری(پورتیموننزه پرتغال) بوده و اخلاقی نیست بخواهیم با او وارد مذاکره شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان یادآور شد: شهاب گردان از خوب‌های تیم است ولی نیاز به یک کمکی دارد و امیدوارم بتوانیم نفری را که جزو لیست آقای نکونام است، جذب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس