پاسخ مبهم به معاوضه کوشکی و رضاوند


پاسخ مبهم به معاوضه کوشکی و رضاوند

احتمال دارد باشگاه‌های استقلال و فولاد مثل نیم‌فصل گذشته دوباره با یکدیگر معاوضه بازیکن داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در شرایطی که فعالیت نقل و انتقالاتی خود را به‌طور جدی دنبال می‌کند، توانسته تاکنون احسان پهلوان، مجید علیاری، سعید آقایی و علی قربانی را به خدمت بگیرد و قصد دارد همچنان بازیکنان با کیفیت و مطرح را به تیم خود اضافه کند و در کنار آن، شاید هم یک معاوضه با استقلال داشته باشد.

آرش رضاوند که در نقل و انتقالات نیم‌فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از استقلال راهی فولاد خوزستان شد و نمایش تاثیرگذاری در این تیم داشت، جزو مهره‌های مدنظر جواد نکونام قرار دارد و این سرمربی به دنبال حفظ هافبک خود است، اما باشگاه استقلال نیز شرایطی برای در اختیار گذاشتن این بازیکن دارد.

طی روزهای گذشته شایعاتی مطرح شد که باشگاه فولاد خوزستان قصد دارد در ازای جذب آرش رضاوند از استقلال، علیرضا کوشکی را که در نیم‌فصل با انتقالی ۶ میلیاردی از پیکان به خدمت گرفته بود در اختیار آبی‌پوشان قرار بدهد و حالا مدیرعامل باشگاه فولاد درباره این جابجایی توضیحاتی ارائه داد.

حمیدرضا گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا معاوضه کوشکی و رضاوند بین باشگاه فولاد و استقلال صحت دارد، گفت: تا این لحظه اصلا چنین چیزی صحت ندارد، اما در بحث تقویت تیم و نقل و انتقالات همه چیز به خواسته سرمربی تیم برمی گردد که لیست مورد نظرش را به ما اعلام کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر