براری مربی جدید تیم ملی وزنه برداری/ علی حسینی ماندنی است، قهرمان آسیا اضافه می شود


براری مربی جدید تیم ملی وزنه برداری/ علی حسینی ماندنی است، قهرمان آسیا اضافه می شود

فدراسیون وزنه برداری برای انتخاب مربی روی محمدرضا براری قهرمان سابق تیم ملی به اجماع رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از حضور سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست در فدراسیون وزنه برداری بحث تغییرات در کادر فنی وزنه برداری به عنوان یک اولویت مطرح شد. بعد از ماجرای اعتصاب وزنه برداران در اعتراض به شرایط اردویی علی مرادی رئیس سابق و غیرقانونی فدراسیون اقدام به برکناری محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی کرد. چه آنکه مرادی اعتاد داشت برخواه در ماجرای اعتصاب پشت وزنه برداران ایستاده و از منافع فدراسیون دفاع نکرده. به ویژه اینکه برخواه در مصاحبه هایش بعد از این اتفاق از وزنه برداران دافع و از فدراسیون انتقاد کرده بود.و

بعد از برکناری برخواه، علی مرادی در یک حکم عجیب سعید علی حسینی سرمربی تیم جوانان وزنه برداری را ارتقا سمت داد و یک قرارداد عجیب تر به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری و جانشین محمدحسین برخواه انتخاب کرد.

اگرچه دولت مرادی مستعجل بود و با حکم قانون از فدراسیون رانده شد اما علی حسینی به عنوان بواسطه همان حکم مرادی فعلا سرمربی تیم ملی است. علی حسینی در اردوی نصفه و نیمه و نافرجام گیلان نیز حضور نداشت اما به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود در حال حاضر فدراسیون وزنه برداری تصمیمی برای تغییرات در پست سرمربی ندارد.

امروز سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری به شکل تلویحی از ادامه حضور علی حسینی در پست سرمربیگری تیم ملی صحبت کرد و گفت: سعید علی حسینی کار خود ادامه می دهد.

با این وجود ظاهرا قرار است با نظر فدراسیون چند مربی در کنار علی حسینی قرار بگیرند. انوشیروانی در این باره گفته: در مورد انتخاب مربی هم با دوستان مشورت می‌کنیم و بعد نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

ظاهرا فدراسیون برای انتخاب مربی روی محمدرضا براری قهرمان سابق تیم ملی به اجماع رسیده. براری سالها در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور داشت و در دسته سنگین وزنه، وزنه می زد. او در طول این سالها مدال برنز قهرمانی جهان در لهستان 2013 و مدال طلای قهرمانی آسیا در تاشکند 2016 در کارنامه دارد. او در المپیک ریو 2016 نیز ششم شد.

حضور براری با این سابقه قابل قبول و مهمتر از همه ارتباط نزدیکی که با وزنه برداران تیم ملی دارد، قطعا مثمرثمر خواهد بود. قرار است با آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری، براری بزودی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد تا کار خود را به عنوان مربی آغاز کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش اسرائیل