ترفند شماره گیری سریع در گوشی های شیائومی


ترفند شماره گیری سریع در گوشی های شیائومی

کاربران انواع گوشی‌های هوشمند در هر روز بارها با استفاده از تلفن همراه خود با افراد مختلفی تماس می‌گیرند و اگرچه این روزها گوشی‌های هوشمند به ابزارهایی همه‌کاره تبدیل شده ولی هنوز کارکرد اصلی آن‌ها برقراری ارتباط صوتی است. به همین دلیل تعداد زیادی...

ترفند شماره گیری سریع در گوشی های شیائومی

شرکت شیائومی در سال‌های اخیر توانسته است با معرفی و عرضه انواع گوشی‌های هوشمند توجه بخش قابل توجهی از کاربران این دستگاه‌ها را به محصولات خود جلب کند. یکی از قابلیت‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند «شماره‌گیری سریع» است. کاربران با استفاده از این ویژگی همانطور که از نام آن پیداست می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با فرد مورد نظر خود تماس بگیرند. فعال‌سازی شماره‌گیری سریع در گوشی‌های شیائومی به چند روش انجام می‌شود و یکی از شناخته‌شده‌ترین روش این نوع شماره‌گیری مراجعه به بخش تنظیمات(settings) و Advanced Settings و استفاده از گزینه Quick Dial است. در این روش کافی است کاربران به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و پس از نمایش صفحه Quick Dial از بین شماره‌های موجود روی صفحه کلید گوشی عدد مورد نظر خود را برای هر مخاطب ذخیره‌شده در دفترچه تلفن انتخاب کند.

پس از اینکه اعداد معینی برای هر شماره انتخاب شد کاربران می‌توانند در هنگام هر تماس با شماره‌های ذخیره‌شده در دفترچه تلفن به‌جای نوشتن کامل شماره یا جست‌وجوی برای یافتن نام مخاطب تنها یکی از اعداد صفحه کلید را لمس کنند. با لمس هر کلید شماره مشخصی نمایش داده شده و کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن ارتباط لازم را برقرار می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»