تکلیف وصیت نامه و سایر برنامه های مالی بعد از اجرا گذاشتن مهریه و طلاق چیست؟


تدبیر24»اکثر آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که از هر 10 زوج حدود 4 زوج طلاق خواهند گرفت. این فرآیند یک زمان احساسی است. زمان پر استرسی است و این زمانی است که فهرست کارها طولانی تر از آنچه تصور می شد به نظر می رسد. جدایی و اجرا...

تدبیر24»اکثر آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که از هر 10 زوج حدود 4 زوج طلاق خواهند گرفت. این فرآیند یک زمان احساسی است. زمان پر استرسی است و این زمانی است که فهرست کارها طولانی تر از آنچه تصور می شد به نظر می رسد.

جدایی و اجرا گذاشتن مهریه پیامدهای قانونی زیادی دارد. با این حال، آنها لزوماً تمام حقوق همسر را تحت قوانین دارایی از بین نمی برند. در حالی که یک همسر جدا شده بر اساس قانون دارای حقوق خاصی است، یک طرح ملکی موجود، یا اصلاً طرح املاکی، ممکن است دسترسی یا کنترل بیشتری را به همسر سابق یا جدا شده از آنچه درک می شود یا از نظر قانونی لازم است، فراهم کند. برای دسترسی به مقالات بیشتر و کسب اطلاعات به روز در زمینه اجرا گذاشتن مهریه به منابع مشخص شده مراجعه کنید.

در حالی که توافق نامه الزام آور قبل از ازدواج، توافق جدایی، یا حکم طلاق کنترل می شود، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که به برخی از جزئیات توجه نشود و قانون نتیجه را تعیین کند. قانون همچنین نتیجه را برای مدت زمان قبل از امضای توافقنامه جدایی تعیین می کند. به این ترتیب، برای همسران جدا شده یا طلاق توصیه می شود که علاوه بر وکلای طلاق و اجرا گذاشتن مهریه، با وکلای برنامه ریزی املاک نیز ملاقات کنند تا اطمینان حاصل شود که تمام نیازهای قانونی برطرف شده است.

در اینجا یک سناریوی رایج وجود دارد. زن و شوهر در زمان ازدواج با وکیل اجرا گذاشتن مهریه و یا طلاق خود ملاقات می کنند تا وصیت نامه را امضا کنند. وصیت نامه آنها مقرر می دارد که اگر برای یکی از همسران اتفاقی بیفتد، همسر بازمانده همه چیز را به ارث می برد. به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی املاک، زن و شوهر سایر اسناد مرتبط مانند امانت، وکالتنامه، و وکالتنامه مراقبت های بهداشتی را تهیه می کنند. زن و شوهر نیز یکدیگر را به عنوان ذینفعان بیمه عمر و حساب های بازنشستگی تعیین می کنند. سال ها بعد، زن و شوهر از هم جدا می شوند و قصد طلاق دارند.

تکلیف وصیت نامه و سایر برنامه های مالی بعد از اجرا گذاشتن مهریه و طلاق چیست؟

تجدید نظر در اراده و اعتماد قابل فسخ

جدایی از راه های قانونی و اجرا گذاشتن مهریه تاثیری بر مفاد وصیت نامه یا امانت قابل فسخ ندارد. بدین ترتیب، اگر در وصیت یا امانت مقرر شده باشد که ترکه ای به زوجه منتقل شود و اگر فوت یکی از زوجین قبل از طلاق واقع شود، زوج محجور ارث می برد. پس از طلاق، تمام مقررات به نفع همسر سابق به طور خودکار لغو می شود، اما هر گونه مقررات به نفع بستگان یا آشنایان همسر سابق به قوت خود باقی است. به این ترتیب، مقررات مربوط به همسر سابق ممکن است علیرغم جدایی یا طلاق مؤثر باقی بماند.

وکالتنامه مالی را به روز کنید

تفکیک قانونی تاثیری بر مفاد وکالتنامه مالی ندارد. به این ترتیب، اگر یک همسر محجور تحت وکالت نامه ای به عنوان نماینده معرفی شده باشد، آن همسر محجور بر حساب ها، اموال و سایر دارایی های مشمول آن وکالت نامه اختیار خواهد داشت. برای از بین بردن آن اختیار قبل از طلاق، باید وکالتنامه به طور مثبت لغو شود. زمانی که دادگاه حکم طلاق و اجرا گذاشتن مهریه را صادر میکند، صلاحیت نماینده تحت یک وکالت مالی به طور خودکار خاتمه می یابد.

وکالتنامه مراقبت های بهداشتی را به روز کنید

شرایطی را تصور کنید که در آن همسران در شرایطی کمتر از دوستانه از هم جدا می شوند. یکی از همسران درگیر یک حادثه غم انگیز است و تصمیمات مهم زندگی یا مرگ مورد نیاز است. همسر دیگر تحت وکالت نامه مراقبت های بهداشتی به عنوان کارگزار مراقبت های بهداشتی نامیده می شود و صلاحیت قانونی تصمیم گیری در مورد زندگی و مرگ برای همسر آسیب دیده را دارد. آیا آن همسر آسیب دیده می خواهد که دیگری آن تصمیمات را بگیرد؟ در بسیاری از شرایط، پاسخ منفی خواهد بود. بر اساس قانون ، وکالتنامه مراقبت های بهداشتی که نام همسری را که از همسر جدا شده است، باطل نمی کند، فقط طلاق می گیرد و یا اجرا گذاشتن مهریه را انجام می دهند.

تکلیف وصیت نامه و سایر برنامه های مالی بعد از اجرا گذاشتن مهریه و طلاق چیست؟

از تعیین ذینفعان حساب بازنشستگی آگاه باشید

حساب های بازنشستگی، مانند بیمه عمر، پس از فوت مالک به ذینفعان تعیین شده منتقل می شود. هرگونه تغییر در نام ذینفع حساب باید رضایت همسر را دریافت کند، حتی اگر از نظر قانونی از هم جدا شده باشد. در کارولینای شمالی، تغییرات در حساب های غیر ممکن است بدون رضایت همسر انجام شود. پس از طلاق یا یا اجرا گذاشتن مهریه که شروع دعوی خانوادگی است، تعیین ذینفع باید به طور مثبت تغییر کند و ممکن است بدون رضایت همسر سابق انجام شود. اگر نام همسر سابق در مرگ صاحب حساب به‌عنوان ذی‌نفع باقی بماند، ناتوانی در رسیدگی مناسب به تعیین‌های ذینفع می‌تواند منجر به عواقب ناخواسته و دعوی قضایی پرهزینه شود.

همانطور که اغلب گفته می شود، شیطان در جزئیات است. در طول جدایی و پس از طلاق و یا اجرا گذاشتن مهریه باید مراقب بود تا اطمینان حاصل شود که هر طرح ملکی با هر توافق قبل از ازدواج، توافق جدایی ویا حکم طلاق مطابقت دارد. درک کامل مفاهیم اسناد برنامه ریزی املاک موجود، اولین گام در فرآیند برنامه ریزی املاک پس از تفکیک است. یک وکیل برنامه ریزی و وکیل اجرا گذاشتن مهریه می تواند این درک را در اختیار شما قرار دهد و شما را در مراحل بعدی فرآیند راهنمایی کند تا به شما در حفظ کنترل کمک کند.

@font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;}@font-face {font-family:"B Nazanin"; panose-1:0 0 4 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:178; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:8193 -2147483648 8 0 64 0;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Arial","sans-serif"; mso-fareast-font-family:Arial; mso-ansi-language:EN;}h1 {mso-style-unhide:no; mso-style-link:"Heading 1 Char"; mso-style-next:Normal; margin-top:20.0pt; margin-right:0cm; margin-bottom:6.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan lines-together; page-break-after:avoid; mso-outline-level:1; font-size:20.0pt; font-family:"Arial","sans-serif"; mso-font-kerning:0pt; mso-ansi-language:EN; font-weight:normal;}h2 {mso-style-unhide:no; mso-style-link:"Heading 2 Char"; mso-style-next:Normal; margin-top:18.0pt; margin-right:0cm; margin-bottom:6.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan lines-together; page-break-after:avoid; mso-outline-level:2; font-size:16.0pt; font-family:"Arial","sans-serif"; mso-ansi-language:EN; font-weight:normal;}span.Heading1Char {mso-style-name:"Heading 1 Char"; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-link:"Heading 1"; mso-ansi-font-size:20.0pt; mso-bidi-font-size:20.0pt;}span.Heading2Char {mso-style-name:"Heading 2 Char"; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-link:"Heading 2"; mso-ansi-font-size:16.0pt; mso-bidi-font-size:16.0pt;}.MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; font-family:"Arial","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Arial; mso-fareast-font-family:Arial; mso-hansi-font-family:Arial; mso-bidi-font-family:Arial; mso-ansi-language:EN;}.MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; line-height:115%;}div.WordSection1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس