«پرفسور فوفو» به چاپ پنجم رسید


«پرفسور فوفو» به چاپ پنجم رسید

کتاب «پروفسور فوفو» نوشته معصومه میرابوطالبی از انتشارات کتاب جمکران رمانی جذاب با محوریت حفظ محیط زیست است که به چاپ پنجم رسید.

«پرفسور فوفو» به چاپ پنجم رسید
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بزرگ‌ترها باید لذت کشف طبیعت را برای کودکان فراهم کنند. حفظ زمین، منابع طبیعی و برقراری ارتباط با حیوانات و همچنین طبیعت ازجمله مواردی است که در کودکی باید به هر فرد آموزش داده ‌شود. در روزمرگی‌های زندگی، گاهی فراموش می‌کنیم که کودکان نیز به ما خیره می‌شوند و کارهایی که شاید ازنظر ما عادی و روزمره به نظر برسد را با دقت تماشا می‌کنند تا تقلید کنند و از ما بیاموزند!
به کودکان‌‌مان آموزش دهیم تا طبیعت را دوست بدارند، نه با گفتار بلکه با رفتار درست و طبیعت دوستانه نسبت به محیط زیست و زندگی خودمان.

از روش‌های کاربردی برای علاقه‌مند کردن کودکان به محیط زیست و در نتیجه حفظ آن داستان‌خوانی برای آنهاست. کتاب «پروفسور فوفو» نوشته «معصومه میرابوطالبی» از انتشارات کتاب جمکران رمانی جذاب با محوریت حفظ محیط زیست است و با خلق موجوداتی اساطیری، فضای داستانی جدیدی را برای کودکان به تصویر کشیده است.

کتاب شامل سه داستان بلند است که به موضوعات زیست محیطی که کودکان و نوجوانان امروز درگیر آن هستند، می‌پردازد.

کتابی که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده و به چاپ پنجم رسیده است. خبر خوب برای علاقه‌مندان به این کتاب، اینکه جلد دوم آن هم در راه است و به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس