اختلال در سامانه کارگزاری مفید/ چرا اپراتورها پاسخگو نیستند؟


اختلال در سامانه کارگزاری مفید/ چرا اپراتورها پاسخگو نیستند؟

ضعف هسته معاملات بورس باعث شده که بسیاری از سهامداران و کارگزاری‌ها با زیان مواجه شوند. دو روزی می‌شود که سامانه معاملات کارگزاری مفید اختلال دارند و این موضوع زیان بیش از پیش را برای سهامداران در پی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، از سال ۱۳۹۹ تا به امروز سامانه معاملات بورس با مشکل مواجه‌اند و هر چند ماه به نوعی هنگ می‌کنند. در نتیجه سهامداران نمی‌توانند معاملاتی انجام دهند و این موضوع زیان بیش از گذشته سهامداران را در پی دارد. حالا، دو روزی می‌شود که سامانه معاملات کارگزاری مفید با اختلال مواجه شده است. اغلب کاربران می‌گویند این اختلال در نسخه وب بسیار زیاد است و نسخه موبایل نیز گاها با اختلال مواجه می‌شود.

امروز یکشنبه دومین روز معاملاتی است که کارگزاری مفید نتوانسته مشکل اختلال را حل کند و این موضوع به عامل زیان سهامداران تبدیل شده است.

مهم‌ترین مشکلات اختلال در کارگزاری‌ها مربوط به هسته معاملات بورس است. هسته معاملات مشکلات زیادی دارد و به گفته کارشناسان قابل استفاده نیست. باید تعمیرات و به روز رسانی‌های لازم روی آن انجام شود تا هسته، پاسخگوی معاملات روزمره باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که چند ماه اخیر کارگزاری مفید با چند و چندین اختلال مواجه شده و به نوعی خطر متوجه این کارگزاری است.

عدم پاسخگویی کارگزاری مفید

کاربران نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و کاربری نوشت: «دیگه شورشو درآوردن، هیچ کدوم از ابزارها و سامانه‌هاش کار نمیکرد امروز هم باعث شد کلی ضرر کنم فقط کارمزد میگیرن و جواب نمیدن.»

-«نه رو کامپیوتر باز میشه و نه رو گوشی خب من میخوام سهمم رو بفروشم»

-«زنگ میزنم اما جواب نمیدن خب نمیتونید پاسخگوی تلفنی ندازید»

-«واقعا متاسفم برای مفید یه روز بدون قطعی نداره همش با اعصاب ادم بازی میکنه الانم کارگزاریش مثل میشه با اختلال مواجه شده»

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو