نکات مهم برای خرید انواع لباس سایز بزرگ زنانه و دخترانه


نکات مهم برای خرید انواع لباس سایز بزرگ زنانه و دخترانهآیا تصور می‌کنید، خانم‌های پلاس سایز نمی‌توانند خوش پوش و شیک باشند؟ آیا به نظرتان دختران جوانی که اندکی چاق هستند، در انتخاب رنگ و طرح برای لباس محدودیت دارند؟ اگر پاسخ شما «بله» است، باید...

آیا تصور می‌کنید، خانم‌های پلاس سایز نمی‌توانند خوش پوش و شیک باشند؟ آیا به نظرتان دختران جوانی که اندکی چاق هستند، در انتخاب رنگ و طرح برای لباس محدودیت دارند؟ اگر پاسخ شما «بله» است، باید بگوییم که کاملاً در اشتباه هستید.

خانم‌های درشت اندام اگر چند نکته ظریف در انتخاب و ست کردن لباس‌ها را رعایت کنند و مهم‌تر از همه، از مراکز تخصصی فروش لباس‌های سایز بزرگ زنانه و دخترانه خرید کنند، می‌توانند بسیار خوش پوش و جذاب به نظر برسند. پس ناامید نشوید و در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر دانستن نکاتی که می‌تواند برای داشتن استایلی شیک و زیبا به شما کمک کند، با یکی از بهترین فروشگاه‌های لباس‌های سایز بزرگ زنانه و دخترانه آشنا شوید.

نکات مهم برای خرید انواع لباس سایز بزرگ زنانه و دخترانه

راهنمای انتخاب لباس سایز بزرگ زنانه و دخترانه

چاق بودن از نظر طراحان مُد و فشن نشانه ضعف نیست، چون با هنر طراحان در رعایت استانداردها و اصول طراحی لباس برای افراد پلاس سایز و البته دقت به ظرافت‌های انتخاب و خرید لباس سایز بزرگ زنانه برای افراد چاق کاملاً قابل حل است. در همین ابتدای مطلب و بدون هر صحبت دیگری، می‌خواهیم نکاتی را به شما یادآوری کنیم که با رعایت آنها از سایز اندامتان لذت خواهید برد و دیگر نگرانی پلاس سایز بودن خود نخواهید بود!

رنگ‌های Nude و روشن را کمتر استفاده کنید

رنگ از عناصر بسیار مهم انتخاب لباس برای افراد سایز بزرگ است. با انتخاب رنگ مناسب لباس، نه تنها از سایز واقعی خود کوچک‌تر به نظر می‌رسید، بلکه ظاهر بهتر و جذاب‌تری هم خواهید داشت. در انتخاب رنگ لباس دو عامل نقش مهمی دارد؛ رنگ پوست و سایز اندام شما.

معمولاً رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهند. البته منظور از رنگ‌های تیره، صرفاً سیاه یا سرمه‌ای نیست. زرشکی، سبز زمردی، قهوه‌ای، آبی درباری و… همگی جزو رنگ‌های تیره محسوب می‌شوند. پس سعی کنید تا حد امکان از رنگ‌های روشن و Nude استفاده نکنید. رنگ‌های روشن سایز شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

مدل لباس را متناسب با اندامتان انتخاب کنید

با پوشیدن لباس‌هایی که دقیقاً متناسب با فرم اندام شما دوخته شده‌اند، می‌توانید باریک‌تر به نظر برسید. برش لباس‌ها بخش مهمی از طراحی لباس‌های سایز بزرگ هستند؛ مخصوصاً برش‌های ناحیه دور سینه و دور کمر لباس. به‌طور مثال برش شلوار زنانه سایز بزرگ باید از دور کمر تا قسمت باسن تنگ و از قسمت پایین زانو تا مچ پا گشاد باشد.

ترجیحاً از شلوارهای راسته استفاده نکنید. در مورد لباس‌های سرهمی (اورال)، کمربند ببندید تا شکم شما کوچک‌تر دیده شود. از دامن‌های کلوش و چین‌دار استفاده نکنید و به سراغ دامن‌هایی بروید که دقیقاً فیت پایین تنه شماست.

به جنس و نوع پارچه لباس دقت کنید

اگر جنس پارچه مناسب افراد پلاس سایز نباشد، لباس شما را چاق‌تر از آنچه هستید نشان خواهد داد. در مورد جنس لباس سایز بزرگ زنانه و دخترانه یک قانون کلی وجود دارد که می‌گوید از پارچه‌های ظریف، لخت و سبک استفاده کنید و حتی‌المقدور دور پارچه‌های ضخیم و آهاردار را خط بکشید.

پارچه‌های خشک و آهاردار ناخواسته اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهند، در حالی که پارچه‌های نرم و لطیف مانند حریر، ساتن، لنین و… چاقی اندام شما را پوشش می‌دهند و این موضوع کمتر به چشم می‌آید.

از پارچه‌های طرح دار و شلوغ پرهیز کنید

پارچه‌های مناسب برای خانم‌های پلاس سایز باید ساده یا دارای طرح با خطوط عمودی ظریف باشد. ولی اگر می‌خواهید پارچه طرح‌دار انتخاب کنید، بهتر است فاقد خصوص افقی باشد و گل‌های کوچک و چهارخونه‌های ظریف و اشکال هندسی ریز داشته باشد. لباس‌هایی با طرح‌های درشت و افقی، اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهند.

نکات مهم برای خرید انواع لباس سایز بزرگ زنانه و دخترانه

۴ پیشنهاد جذاب برای انتخاب لباس مجلسی سایز بزرگ

اما قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی لباس سایز بزرگ زنانه برویم، می‌خواهیم چند پیشنهاد جذاب برای انتخاب و خرید لباس مجلسی سایز بزرگ به خانم‌های پلاس سایز بدهیم:

سارافون‌های سایز بزرگ

برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک سارافون سایز بزرگ داشته باشید که از هر نظر در آن عالی به نظر می‌رسید. سارافون ها فصل خاصی ندارند و برای هر مهمانی یک لباس زیبا و جذاب هستند، مخصوصاً اگر آنها را با یک جفت صندل شیک زنانه ست کنید.

ست شومیز و دامن‌شلواری

برای مهمانی‌های خانوادگی یا دوستانه، خرید شومیز و ست کردن آن با یک شلوار سایز بزرگ زنانه گزینه خوبی است. مخصوصاً اگر فرم شلوار به‌صورت دامن‌شلواری و از جنس پارچه‌های نازک و ظریف باشد.

تونیک‌های چین‌دار

لباس‌ها و تونیک‌هایی که از زیر سینه پلیسه خورده یا به‌اصطلاح چین‌دار هستند، به‌شدت برای خانم‌های پلاس سایز پیشنهاد می‌شوند. این لباس‌ها با کوچک‌تر نشان دادن پایین تنه شما، اندامتان را تراشیده و ظریف‌تر از آنچه که هستید نمایان می‌کند.

پیراهن‌های مدل ماکسی

دامن‌ها و پیراهن‌های ماکسی، بهترین انتخاب شما برای مهمانی‌های رسمی و مجالس عروسی هستند و هرگز از خرید آنها پشیمان نخواهید شد. این لباس‌ها مخصوصا اگر در رنگ‌های تیره انتخاب شوند، سایز شما را متعادل‌تر نشان می‌دهند.

بهترین فروشگاه اینترنتی لباس‌های سایز بزرگ زنانه و دخترانه

فروشگاه آنلاین آناندا کالا، یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین تولیدکنندگان پوشاک سایز بزرگ زنانه و دخترانه، پوشاک بارداری و لباس‌های شیردهی در ایران است. این فروشگاه سال‌هاست به‌صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید جدیدترین مدل‌های لباس حاملگی و لباس‌های زنانه سایز بزرگ فعالیت می‌کند و تاکنون بیش از ۷۰۰ مدل متنوع را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است.

آناندا کالا نیاز خانم‌های پلاس سایز برای پوشیدن لباس‌های زیبا و شیک را به‌درستی درک کرده است، به همین دلیل در تولید پوشاک سایز بزرگ تنوع در مدل‌ها، تمیزی دوخت، کیفیت پارچه و تضمین کیفیت کالا را در اولویت قرار داده است. در طراحی لباس‌های بارداری این فروشگاه از امکاناتی مانند زیپ شیردهی و کمربند رگلاژ شو استفاده شده تا در دوران شیردهی هم قابل پوشیدن باشند. برای بازدید از محصولات فروشگاه آناندا کالا، می‌توانید به نشانی اینترنتی https://anandakala.com/ مراجعه کنید.

نکات مهم برای خرید انواع لباس سایز بزرگ زنانه و دخترانه

شعب فروش حضوری آناندا کالا

فروشگاه آناندا کالا علاوه بر فروش اینترنتی، محصولات پلاس سایز خود را از طریق ۹ شعبه حضوری در استان تهران به فروش می‌رساند.

نشانی شعب حضوری:

  • شعبه هشتگرد آناندا؛ هشتگرد قدیم، مجتمع صدف، طبقه همکف، واحد ۱۱ (۰۹۳۸۱۳۲۷۰۳۳)
  • شعبه گوهردشت آناندا؛ گوهردشت، دوم غربی (کوچه سینما ساویز)، پلاک ۱۰ (۰۲۶۳۴۴۲۲۴۲۵)
  • شعبه فردیس آناندا؛ فردیس کرج، بین فلکه اول و دوم، نبش مرکز خرید آویژه (۰۲۶۳۶۵۰۵۵۹۷)
  • شعبه نازی آباد آناندا؛ خیابان اکبر مشهدی، مجتمع تجاری لوتوس مال، طبقه همکف، واحد ۲۸۶ (۰۹۳۸۱۳۲۷۰۳۳)
  • شعبه گلدیس آناندا؛ صادقیه، مرکز تجاری گلدیس، طبقه اول، واحد ۷۴ (۰۲۱۴۴۲۸۹۲۰۱)
  • شعبه بهار آناندا؛ خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه زیر همکف، واحد ۹۰ (۰۲۱۷۷۶۱۶۸۹۳)
  • شعبه تیراژه ۲ آناندا؛ خیابان شهید مدنی، مجتمع تجاری تیراژه ۲، طبقه دوم، واحد ۲۰۶ (۰۲۱۷۷۵۸۷۶۷۲)
  • شعبه تیراژه آناندا؛ پونک، اشرفی اصفهانی، مجتمع تجاری تیراژه، طبقه دوم، پلاک ۸۴ (۰۲۱۴۴۶۲۵۷۲۳)
  • شعبه مفتح آناندا؛ خیابان مفتح شمالی، چهارراه زهره، جنب کوچه شایگان، پلاک ۲۵ (۰۲۱۸۸۸۲۳۵۷۷)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا