عضو هیات‌ رئیسه مجلس: در پرداخت مالیات فرقی بین کارگر و سلبریتی وجود ندارد


عضو هیات‌ رئیسه مجلس: در پرداخت مالیات فرقی بین کارگر و سلبریتی وجود ندارد

رکنا اقتصادی: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: برای پرداخت مالیات هیچ فرقی بین کارگر و سلبریتی وجود ندارد و هیچ معافیت یا محدودیتی به منظور پرداخت مالیات برای سلبریتی‌ها که درآمدهای میلیاردی دارند نباید در نظر گرفته شود.

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پرداخت مالیات هیچ فرقی بین کارگر، کارمند و سلبریتی‌ها وجود ندارد و هیچ کس در این زمینه مستثنا نیست.

وی افزود: هیچ محدودیت و معافیتی به منظور پرداخت مالیات برای سلبریتی‌ها با درآمدهای میلیاردی نباید در نظر گرفته شود؛ چراکه آنها از امتیاز بالاتری نسبت به دیگران برخوردار نیستند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: کارگران و کارمندان قبل از آنکه حقوق‌شان پرداخت شود مالیاتشان کسر می‌شود و لذا دلیلی ندارد که سلبریتی‌ها با درآمدهای نجومی‌شان مالیات ندهند.

سلیمی خاطرنشان کرد: در قانون بودجه سال 1401 سقف 200 میلیون تومان برای معافیت هنرپیشه‌ها از درآمدهای مالیاتی در نظر گرفته شده که همین هم بی‌عدالتی است و نباید باشد.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: عملا هیچ سقف معافیت مالیاتی برای کسانی که درآمدهای میلیاردی دارند نباید در نظر گرفته شود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها