ادعای رسانه آرژانتینی/ پشیمانی دیبالا؛ کاش با یووه تمدید می‌کردم


ادعای رسانه آرژانتینی/ پشیمانی دیبالا؛ کاش با یووه تمدید می‌کردم

پائولو دیبالا از ترک یوونتوس پشیمان است و اگر زمان به عقب برگردد، پیشنهاد تمدید را قبول خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس در تاریخ 30 ژوئن به اتمام می‌رسد(4 روز دیگر) و پیش از این مشخص شده بود که ستاره آرژانتینی و بیانکونری در راه تمدید قرارداد به بن بست خورده‌اند. در حقیقت باشگاه یوونتوس نتوانست یا شاید نخواست که خواسته‌های مالی پائولو دیبالا را برآورده کند و به همین خاطر راه دو طرف به جدایی ختم شد.

ادعای رسانه آرژانتینی/ پشیمانی دیبالا؛ کاش با یووه تمدید می‌کردم

از دو باشگاه ایتالیایی اینتر و رم به‌عنوان مهم‌ترین مشتریان ستاره آرژانتینی نام برده می‌شود. با این حال اخیرا جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی نراتزوری که اتفاقاً با توجه به حضور قبلی در یوونتوس رابطه خوبی با پائولو دیبالا دارد درباره آینده این بازیکن گفت: «من نمی‌دانم دیبالا فصل آینده کجا بازی خواهد کرد. امید این است که او برای ما بازی کند. ما اصلا نگران چیزی نیستیم. ما هرگز نباید کار عجولانه‌ای انجام دهیم.»

ادعای رسانه آرژانتینی/ پشیمانی دیبالا؛ کاش با یووه تمدید می‌کردم

هنوز مقصد دیبالا مشخص نیست ولی اینتر دست بالاتر را دارد؛ با این حال در آرژانتین مدعی شده اند که دیبالا از رد پیشنهاد تمدید یووه شدیدا پشیمان است و اگر زمان به عقب برگردد، در پذیرش آن تردید نخواهد کرد.

اطرافیان دیبالا به نشریه اوله گفته اند که یوونتوس باشگاه محبوب دیبالاست و همه عمر طرفدارش بوده و حالا متاسف است که چرا پیشنهاد تمدید را قبول نکرده است. آنها همچنین تایید کرده اند که پیوستن دیبالا به اینتر مساله زمان است و دیر یا زود این انتقال نهایی خواهد شد. اینتر برای جذب دیبالا ابتدا باید برای ژکو، آرتورو ویدال و خواکین کوریا به دنبال تیمی دیگر باشد تا بتواند دستمزد ستاره آرژانتینی را پرداخت کند. جذب دیبالا با پاداش ها برای اینتر تا 40 میلیون یورو ناخاصل هزینه در پی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها