شکست قهرمان المپیک مقابل چهره جوان کاراته ایران


شکست قهرمان المپیک مقابل چهره جوان کاراته ایران

در جریان رقابت های انتخابی سنگین وزن تیم ملی کاراته برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا، قهرمان المپیک توکیو مقابل محمود نیکوهمت شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های انتخابی وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی، سجاد گنج زاده در مبارزه نخست مقابل محمود نعمتی در حالی که ۶ بر ۲ عقب بود در نهایت با نتیجه ۹ بر ۷ به برتری رسید اما در دومین مبارزه مقابل محمود نیکوهمت کاراته کای جوان و ۲۲ ساله سنگین وزن ایران با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد.

همچنین در دیگر مبارزه دور رفت در این وزن، محمود نعمتی در حالیکه از مجید نیکوهمت ۱۰ بر ۵ پیش بود، با رای داوران هانسوکو شد تا با اخطار مقابل رقیب خود شکست بخورد.

برای شفافیت و عدالت هر چه بیشتر در قضاوت ها، مانیتور بزرگی در کنار تاتامی قرار داده شد و بررسی صحنه ها همراه با قطع مبارزه ها باعث شد زمانی بیش از حد معمول صرف برگزاری مسابقات شود.

قضاوت داوران در این رقابت ها به شکلی بود که بازیکنان زمانیکه امتیاز ضربات خود را نمی گرفتند خواستار بازبینی فیلم می شدند و در اکثر مواقع نیز امتیاز آن ها پس از بازبینی داده می شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس