مشخصات فنی گوشی‌های سری نوا 10 هواوی به صورت کامل فاش شد


مشخصات فنی گوشی‌های سری نوا 10 هواوی به صورت کامل فاش شد

کمتر از ۲ هفته تا رونمایی از دو گوشی nova 10 و nova 10 Pro مانده است و حالا مشخصات فنی گوشی‌های سری نوا ۱۰ هواوی به طور کامل فاش شده است.هواوی کمتر از دو هفته دیگر از گوشی‌های جدید سری Nova 10 خود در چین رونمایی می‌کند. سری نوا ۱۰ هواوی دارای دو...

کمتر از ۲ هفته تا رونمایی از دو گوشی nova 10 و nova 10 Pro مانده است و حالا مشخصات فنی گوشی‌های سری نوا ۱۰ هواوی به طور کامل فاش شده است.

هواوی کمتر از دو هفته دیگر از گوشی‌های جدید سری Nova 10 خود در چین رونمایی می‌کند. سری نوا ۱۰ هواوی دارای دو عضو به نام نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو است که اکنون در گزارش جدیدی به تمام مشخصات فنی هر دو آن‌ها اشاره شده است.

مشخصات فنی هواوی نوا ۱۰

مشخصات فنی گوشی‌های سری نوا 10 هواوی به صورت کامل فاش شدمشخصات فنی گوشی‌های سری نوا 10 هواوی به صورت کامل فاش شد

این گوشی دارای ابعاد ۱۶۲.۱۸ در ۷۳.۹۱ در ۶.۸۸ میلی‌متر و وزن ۱۶۸ گرم است که نوید یک گوشی باریک، سبک و خوش دست را می‌دهد. علیرغم این، یک نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی OLED در جلوی قاب آن قرار دارد که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برابر با ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی و نرخ رفرش پرسرعت ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. در قلب تپنده این گوشی هم چیپست اسنپدراگون 778G 4G حضور دارد.

هواوی این دیوایس را در دو نسخه عرضه خواهد کرد که ظرفیت رم هر دو ۸ گیگ است، اما با حافظه داخلی متفاوت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند. یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که خود آن با سرعت بسیار بالای ۶۶ واتی شارژ می‌شود. ضمناً روی این گوشی به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اختصاصی هواوی به نام HarmonyOS 2 نصب خواهد بود.

برای عکاسی سلفی یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی اولترا واید شگفت‌انگیز در جلوی گوشی جای گرفته است. در پشت آن هم شاهد حضور دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی (دیافراگم f/1.9) و ۸ مگاپیکسلی اولترا واید هستیم که یک حسگر تشخیص عمق آن‌ها را همراهی می‌کند.

مشخصات فنی هواوی نوا ۱۰ پرو

مشخصات فنی گوشی‌های سری نوا 10 هواوی به صورت کامل فاش شدمشخصات فنی گوشی‌های سری نوا 10 هواوی به صورت کامل فاش شد

اما مدل گران قیمت‌تر این خانواده ابعاد ۱۶۴.۲۳ در ۷۴.۴۵ در ۷.۸۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۸ گرمی دارد. این گوشی به همان نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن بالاتر ۱۲۰۰ در ۲۶۵۲ پیکسلی و نرخ رفرش فوق سریع ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. با این حال روی این نمایشگر دو حفره برای قرارگیری دوربین سلفی دوگانه حضور دارد. چیپست قدرت‌بخش این گوشی هم با مدل معمولی سری نوا ۱۰ هواوی مشترک است.

پیکربندی حافظه و رم مدل پرو مثل برادر ارزان قیمت‌تر خودش است، اما به یک باتری بزرگ‌تر ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با توان بسیار بالاتر ۱۰۰ واتی شارژ می‌شود.

همانطور که گفتیم روی نمایشگر این گوشی دو حفره قرار دارد. داخل این حفره دو دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی پرتره قرار گرفته است، در حالی که پشت گوشی شاهد حضور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (دیافراگم f/1.8)، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق هستیم.

هر دو گوشی سری نوا ۱۰ هواوی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کنند و در چهار رنگ متنوع نقره‌ای، مشکی، بنفش و سبز ارائه خواهند شد. هنوز اطلاعاتی از قیمت این دو محصول در دست نیست، ولی مشخصاً مدل پرو گران قیمت‌تر خواهد بود.

منبع :gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی