آخرین جزئیات از بندر چارک


آخرین جزئیات از بندر چارک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: دو کمپ اسکان اضطراری را در خود بندر چارک برپا کردیم و برای کسانی که بر اساس گزارش دستگاه های مسئول منازلشان دچار اشکال شده بود نیز خدمات اضطراری را فراهم کردیم.

آفتاب‌‌نیوز :

مختار سلحشور در رابطه با آخرین وضعیت زلزله بندر چارک افزود: در ادامه زلزله هایی که در ۱۲ روز گذشته داشتیم، صبح روز چهارم تیر ماه شاهد زلزله ۵.۶ ریشتری بودیم که بلافاصله تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند و ارزیابی های اولیه انجام شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده تصریج کرد: خوشبختانه در بندر چارک و روستا های اطراف ،مصدوم و مجروح و همینطور واحدی که به صورت صد درصد تخریب شه باشد نداشتیم و عمده نگرانی مردم دغدغه ناشی از استمرار پس لرزه ها و ترک خوردگی بررخی از منازل در بندر چارک و روستا های اطراف بود. ما دو کمپ اسکان اضطراری را در خود بندر چارک برپا کردیم و برای کسانی که بر اساس گزارش دستگاه های مسئول منازلشان دچار اشکال شده بود نیز خدمات اضطراری را فراهم کردیم.

سلحشور ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۳۰ دستگاه چادر امدادی در بند چارک و روستا های اطراف در اختیار مردم قرار گرفته و همواره نیرو های عملیاتی هلال احمر در منطقه حضور دارند و تا رفع کامل نگرانی ها در کنار مردم خواهند بود که امیدواریم با گذشت زمان و رسیدن به وضعیت پایدار نگرانی ها به طور کلی برطرف شود.

وی در خصوص سطح آمادگی نیرو های هلال احمر گفت:تمامی نیرو های عملیاتی استان با توان کامل از تاریخ ۲۴ خرداد ماه تا به امروز در آماده باش کامل قرار دارند .همچنین با شماره تلفن ۱۱۲ در ۲۴ ساعت شبانه روز مراکز کنترل فرماندهی و عملیات در کلیه شعب آماده پاسخگویی به نیاز ، سوالات ،پیام و نظر مردم می باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان