کشف بیش از 15 تن مواد مخدر در بوشهر


کشف بیش از 15 تن مواد مخدر در بوشهر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف پانزده تن و ۷۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در سال گذشته در استان بوشهر خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

ارسطو ترکمان منش عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: : ۲۴ باند کلان مواد مخدر که به دنبال حمل مواد مخدر در مسیر ترانزیت دریایی و خشکی به دیگر کشور‌ها و کشور‌های حاشیه خلیج فارس بودند با سرعت عمل دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر ناکام شدند ومیلیارد‌ها تومان به قاچاقچیان مواد مخدر که به دنبال کسب درآمد نامشروع از تجارت غیرقانونی بودند؛ ضربه شده شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ۸ هزار و ۳۰۰ نفر که نیازمند درمان ترک اعتیاد بودند در مراکز ترک اعتیاد به آن‌ها خدمات رسانی شده است ودر ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ هم ۱۴۰ نفر از افراد نیازمند درمان تحویل مراکز درمانی ترک اعتیاد شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۵۰۵ نفر از معتادان، که از اقدام به درمان خودداری می‌کردند با دستور قضایی توسط پلیس مبارزه با مخدر ساماندهی و تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با متلاشی شدن 6 باند بزرگ مواد مخدر گفت: در سال گذشته هم پانزده تن و ۷۹۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم و ۳ هزار و ۳۴۴ نفر با دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج