نبیل قاووق: تهدید‌های رژیم صهیونیستی در مقابل معادلات مقاومت بی‌فایده است


نبیل قاووق: تهدید‌های رژیم صهیونیستی در مقابل معادلات مقاومت بی‌فایده است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله تاکید کرد تهدید‌های رژیم صهیونیستی مصارف داخلی دارد و در مقابل معادلات مقامت هیچ فایده‌ای ندارد.

نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای مصارف داخلی است و در برابر غافلگیری‌ها و معادلات مقاومت بی‌فایده است.

براساس گزارش المنار این مقام حزب الله در ادامه گفت: این تهدیدات، واقعیت قدرت موضع لبنان را که مبتنی بر معادله سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت است، تغییر نمی‌دهد. هر ائتلافی که میان (عربستان) سعودی با رژیم اسرائیل شکل بگیرد تهدیدی مستقیم و خنجری در پشت لبنان، فلسطین، سوریه و تمام امت اسلام است.

پیش از این نیز جنبش حزب الله لبنان ضمن افزایش آمادگی تیم‌های شناسایی و جمع آوری همه اطلاعات نظامی مرتبط با هر گونه حمله احتمالی اعلام کرد در حال بررسی ماهیت برخورد با شناور صهیونیستی موجود در دریای کارنیش در صورت وقوع هر گونه درگیری است.

چندی پیش رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در صورت بروز جنگ با لبنان هزاران هدف از پیش تعیین شده در این کشور دارد. با این حال، روزنامه رای الیوم فاش کرده که ارزیابی‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نشانگر وحشت این رژیم از حزب‌الله لبنان است. گفته می‌شود رژیم اشغالگر در ارزیابی‌های امنیتی خود به این نتیجه رسیده است که زرادخانه حزب الله بیش از صد هزار موشک متنوع دارد و در صورت وقوع جنگ، این حزب می‌تواند روزانه حدود ۱۵۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس