آخرین قیمت طلا و سکه در بازار


آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۴ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل ١۵ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان کاهش ۵۰۰ هزار تومانی را ثبت کرده است. همچنین نیم سکه در این ساعت از...

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۴ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل ١۵ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان کاهش ۵۰۰ هزار تومانی را ثبت کرده است.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۲۰۰هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته بیش از ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ثبت شده که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته کاهش قیمت ۱۰۰هزارتومانی داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۱۰۰هزارتومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۲۵۶ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴۵۶هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون ۳۳۸هزار تومان تعیین شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس