بازی جدید سازندگان الدن رینگ در مرحله پایانی توسعه قرار دارد


بازی جدید سازندگان الدن رینگ در مرحله پایانی توسعه قرار دارد

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ – Elden Ring به همراه سایر اعضای استودیو فرام سافتور مشغول ساخت یک پروژه جدید است؛ گویا این بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.ممکن است پیش خودتان فکر کنید که استودیو مطرح و پرآوازه فرام سافتور پس از...

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ – Elden Ring به همراه سایر اعضای استودیو فرام سافتور مشغول ساخت یک پروژه جدید است؛ گویا این بازی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد.

ممکن است پیش خودتان فکر کنید که استودیو مطرح و پرآوازه فرام سافتور پس از انتشار بازی عظیمی مثل الدن رینگ حداقل تا دو یا سه سال از ساخت پروژه جدید دست می‌کشد و به کارکنان خود استراحت می‌دهد؛ اما به نظر می‌رسد که استودیو FromSoftware خستگی‌ناپذیرتر از این حرف‌ها است. هیدتاکا میازاکی به عنوان کارگردان سرشناس بازی الدن رینگ به تازگی در گفت‌و‌گو با یک وبسایت ژاپنی از پروژه جدید این استودیو پرده برداشت و اعلام کرد که این بازی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی از این عنوان جدید در دسترس نیست، شایعاتی وجود دارند که با توجه به آن‌ها به نظر می‌رسد میازاکی و استودیو فرام سافتور مشغول ساخت نسخه جدیدی از سری Armored Core هستند. در ماه ژانویه یک نظرسنجی نشان داد که میازاکی مشغول ساخت یک عنوان جدید از این مجموعه است؛ هرچند که هنوز چیزی به صورت رسمی مشحص نیست. به هر حال آقای میازاکی پروژه جدیدی را آغاز کرده و جالب است بدانید که این بازی‌ساز مشهور علاقه دارد بازی جدید استودیو فرام سافتور از لحاظ مضامین فانتزی و ویژگی‌های انتزاعی‌اش، به مراتب پررنگ‌تر از ساخته‌های پیشین این استودیو باشد. تصور این موضوع با توجه به سفر رویایی میان بهشت و جهنم در بازی الدن رینگ، کمی عجیب است.

هیدتاکا میازاکی با تاکید فراوان خاطرنشان کرد که او تنها فرد فعال در استودیو فرام سافتور نیست: «ما علاوه‌بر عناوینی که خودم کارگردانی‌شان را بر عهده دارم، مشغول توسعه پروژه‌های دیگر توسط کارگردانان مختلف هستیم اما هم‌اکنون در مرحله‌ای قرار نداریم که بتوانم جزئیات خاصی را از این پروژه‌ها به اشتراک بگذارم.

باید در آینده‌ای نه‌چندان دور خودمان را برای شنیدن اخبار جدید و تکمیلی‌تر از پروژه بعدی سازندگان بازی الدن رینگ آماده کنیم؛ عنوانی که بدون شک سروصدای زیادی در صنعت ویدیوگیم به‌پا خواهد کرد.

منبعPC Gamer

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط