شنیدیم هادی عقیلی می‌آید؛/ توضیح نورافکن درباره خریدهای سپاهان


شنیدیم هادی عقیلی می‌آید؛/  توضیح نورافکن درباره خریدهای سپاهان

مدافع چپ ملی‌پوش سپاهان درباره فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم اطلاعات مختصری داد.

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن در لایو اینستاگرامی امروز خود در کنار صحبت‌هایی که درباره پیشنهاد پرسپولیس، استقلال و خارجی داشت و عنوان کرد فقط در لیگ برتر برای سپاهان بازی می‌کند، به دلیل درخواست تماشاگران اصفهانی، اشاره‌ای هم به نقل و انتقالات این تیم داشت.

نورافکن در واکنش به حضور کاوه رضایی در سپاهان عنوان کرد: «خبر ندارم کاوه یا چه بازیکن دیگری به سپاهان می‌آید، اما فقط می‌توانم بگویم مربی خوبی گرفتیم که امیدوارم نتیجه بگیرد.»

او در مورد مربی بدنساز فصل آینده سپاهان ابراز کرد: «نمی‌دانم ولی احتمال می‌دهم میگل پرتغالی در کادر بماند چون از بچه‌ها شناخت دارد و می تواند به تیم کمک کند.»

این مدافع ملی‌پوش در خصوص حضور محمد محبی در سپاهان گفت: «در یکی، دو روز گذشته یک کوچولو شنیدم که محبی دارد می‌آید ولی نمی‌دانم. از داره میاد تا بیاد راه زیادی است! خبر دقیقی از محبی ندارم و هر کجا هست، موفق باشد.»

نورافکن درباره حضور علی کریمی در سپاهان اظهار کرد: «حدود یک هفته است خبر آن چنانی ندارم و فقط از رضا میرزایی که رفیق نزدیکم است، باخبر هستم.»

او در مورد اضافه شدن هادی عقیلی به کادر فنی سپاهان گفت: «شنیدیم آقا هادی عقیلی دارد می‌آید.»

بازیکن ملی‌پوش سپاهان در خصوص جذب جانشین برای دانیال اسماعیلی‌فر در پست دفاع راست گفت: «خبر آن چنانی ندارم ولی با یکی، دو بازیکن صحبت‌هایی انجام شده است. مهدی شیری، فرشاد محمدی‌مهر یا هر بازیکن دیگری بیاید، خوشحال می‌شویم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق