یک خرید میلان سوخت؛ ستاره بلژیکی در لیدز


یک خرید میلان سوخت؛ ستاره بلژیکی در لیدز

دیلی‌میل می‌گوید باشگاه لیدز به جذب یکی از اهداف میلان در نقل و انتقالات تابستانی نزدیک شده و او به احتمال زیاد از فصل آینده در انگلیس حضور خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از نزدیک شدن باشگاه میلان به جذب شارل دی‌کتلر، ستاره کلوب بروژ بلژیک‌، خبر داده بودند اما روزنامه انگلیسی دیلی‌میل امروز مدعی شد باشگاه انگلیسی لیدز در مذاکره برای خرید او موفق‌تر از میلان ظاهر شده و به زودی دی‌کتلر را در انگلیس خواهیم دید.

بر اساس این گزارش، لیدز با پیشنهاد 30 میلیون یورویی به کلوب‌بروژ موفق شده نظر موافق این باشگاه را جذب کند.

یک خرید میلان سوخت؛ ستاره بلژیکی در لیدز

دی‌کتلر، ستاره بلژیکی، فصل گذشته با درخشش در بروژ توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد. میلان از جمله این باشگاه‌ها بود که این ستاره بلژیکی را برای حضور در ترکیبش انتخاب کرده بود.

این مهاجم بلژیکی در تیم ملی این کشور بازی می‌کند و با سرعت بالا و استفاده از ضربات پای چپ، یکی از پدیده‌های جدید فوتبال بلژیک به حساب می‌آید.

لیدز بعد از آنکه از جدایی رافینیا، ستاره برزیلی خود مطمئن شد تصمیم گرفت دی‌کتلر را هر طور شده بدست بیاورد. این باشگاه برای اطمینان از جذب ستاره بلژیکی پیشنهادی بالاتر از میلان به بروژ ارائه کرده و موفق شده موفقیت باشگاه بلژیکی و این بازیکن را بدست بیاورد.

در روزهای اخیر اعلام شد که میلان برای جذب ستاره بلژیکی با چند باشگاه انگلیسی از جمله آرسنال، چلسی و تاتنهام رقابت دارد. اما حالا مشخص شده که رقیب اصلی میلان، لیدز بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...