سومین اشتباه متوالی در راه است؟ مراقب باش PSG!


سومین اشتباه متوالی در راه است؟ مراقب باش PSG!

میلان اشکرینیار سومین خرید بزرگ پاری سن ژرمن از اینتر در سال های اخیر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اینتر در آستانه فروشی دیگر به پاری سن ژرمن قرار دارد و انتقال میلان اشکرینیار به این تیم قطعی شده است. در تابستان سال 2019 بود که مدیران اینتر به این نتیجه رسیدند تمایلی به تمدید قرارداد با مائورو ایکاردی ندارند و یکی از بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه در ساعات پایانی بازار تابستانی راهی پاری سن ژرمن شد. البته ابتدا انتقال این ستاره آرژانتینی قرضی بود و تابستان سال بعد دائمی شد. اما مائوریتو در فصول اخیر کسری از درخشش خود در ترکیب اینتر را در پاریس تکرار نکرده و ستاره ای که روزگاری مورد توجه تمامی قدرت های بزرگ اروپا بود، حالا به یک نیمکت نشین صرف در ترکیب پاری سن ژرمن تبدیل شده است.

سومین اشتباه متوالی در راه است؟ مراقب باش PSG!

اما در تابستان سال گذشته اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی شد و ترکش های شیوع ویروس کرونا گریبان این تیم را نیز گرفت. در نهایت نراتزوری به همین علت آنتونیو کونته را نیز از دست داد و چند روز بعد اشرف حکیمی، ستاره مراکشی این تیم بعد از سپری کردن یک فصل فوق العاده در لیگ ایتالیا، راهی پاری سن ژرمن شد. اشرف در اولین فصل حضور خود در پاریس عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست روزهای موفق خود در اینتر را تکرار کند تا حتی شایعاتی در مورد جدایی او در فصل تابستان نیز منتشر شود.

حالا به نظر می رسد انتقال میلان اشکرینیار، ستاره اسلواک و باکیفیت اینتر به پاری سن ژرمن قطعی شده باشد و او به زودی با رقمی در حدود 70 میلیون یورو راهی پاریس خواهد شد. هواداران و کادر فنی این باشگاه متمول امیدوارند اتفاقات مربوط به مائوریتو و اشرف حکیمی برای میلان اشکرینیار تکرار نشود و او بتواند همه کیفیت خود را در فرانسه به نمایش بگذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !