قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان


فویل بـه دلیل اثرات منفی ان بسیار شناخته شده اسـت، اما، یک مطالعه اثرات مثبت ان بر سلامتی را نشان داد کـه بیشتر از منفی اسـت. فویل آلومینیومی برای پوشاندن مواد غذایی نگه داری شده بـه منظور ماندگاری طولانی و جلوگیری از هر گونه آلودگی استفاده می...

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمانقدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

فویل بـه دلیل اثرات منفی ان بسیار شناخته شده اسـت، اما، یک مطالعه اثرات مثبت ان بر سلامتی را نشان داد کـه بیشتر از منفی اسـت. فویل آلومینیومی برای پوشاندن مواد غذایی نگه داری شده بـه منظور ماندگاری طولانی و جلوگیری از هر گونه آلودگی استفاده می شود.

این قابلیت بهبود زخمها و جای زخمها را دارد بـه گونه ای کـه باید قبل از بازکردن، ناحیه آسیب دیده را بـه مدت 10 ساعت با فویل بپیچید. این روش را 3 بار در ماه تکرار کنید تا بهبودی دائمی ایجاد شود. فویل آلومینیومی در آشپزخانه یک ضایعات یا فقط یک بسته بندی در آشپزخانه نیست. بـه ان بـه عنوان یک کمک اولیه نگاه کنید کـه باید مورد توجه قرار گیرد.

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی به شرح زیر است:

1. درمانی برای کمردرد و درد مفاصل است

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمانقدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

در هنگام کار با آلومینیوم انواع مختلفی از تهدیدها وجوددارد کـه می‌توانید از آلوده شدن ان بـه پوست خود بترسید. دیگر نترسید و نگران نباشید زیرا توانایی پوشش را ندارد اما می تواند شـما را از درمان های‌ کمردرد و مفاصل جلوگیری کند. تنها چیزی کـه نیاز دارید این اسـت کـه نواحی درد رابا آلومینیوم بپوشانید و متوجه تسکین درد خواهید شد کـه سریع تر از داروهای دیگر رخ میدهد. همچنین میتوان از ان در درمان اسکارهای بعد از جراحی کـه از گسترش بیشتر جلوگیری می شود استفاده کرد. فویل آلومینیومی این قابلیت را دارد کـه ان را کاملاً خشک کرده و پوست طبیعی را بازیابی کند بـه گونه ای کـه متوجه وجود جای زخم جراحی نشوید.

بیشتر بخوانید: چند نکته درباره ی طبخ با فویل آلومینیومی

2. برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا استفاده می شود

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

این شگفت انگیز اسـت کـه فویل آلومینیومی چگونه کار میکند زیرا اگر از قرص ها و تزریق متنفرید این جا راه حلی برای شماست. این فرآیند ممکن اسـت کسل کننده باشد، اما ارزش ان را دارد، اگر بـه اندازه کافی صبور باشید. 5 لایه فویل آلومینیومی بردارید و هر کدام را دور پاهایتان ببندید. در میان لایه ها قرار اسـت یک تکه کاغذ یا پارچه نخی قرار دهید.

این پارچه پنبه ای برای جذب مواد شیمیایی سمی کـه باعث آنفولانزا ازبدن می شود استفاده می شود. اجازه دهید اینکار حداکثر یک ساعت طول بکشد و تمام فویل ها را باز کنید. این روش را بعد از 2 ساعت برای بار دوم و بار سوم انجام دهید. ان را هرروز بـه مدت 7 روز تکرار کنید و متوجه خواهید شد کـه آنفولانزا و سرماخوردگی شـما کاملا از بین رفته اسـت.

3. برای درمان سوختگی استفاده می شود

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

توانایی درمان سوختگی های‌ جزئی ناشی از آب و هر مایع دیگری را دارد. این بـه سادگی درد را کاهش می‌دهد و التهاب ایجاد شده را بهبود می بخشد. زخم رابا استفاده از روش‌های‌ رایج کمک‌های‌ اولیه درمان کنید و قبل از بستن زخم با بانداژ و گذاشتن ماده ضدعفونی‌کننده، فویل آلومینیومی را کنید کـه زخم را کاملاً بهبود بخشد.

از بانداژ فقط برای نگه داشتن فویل آلومینیومی و پیش گیری از افتادن ان استفاده کنید. این توانایی را دارد کـه درد پس از فانتوم را کاهش دهد. بیمارانی کـه بـه‌ درستی سوختگی خودرا با فویل آلومینیومی پیچیده‌اند، سریع‌تر از بیمارانی کـه اینکار را انجام نداده‌اند، پاسخ می دهند.

4. برای درمان بی خوابی و خستگی استفاده می شود

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

هیچ کاری با فویل آلومینیومی وجود ندارد کـه شـما محدود بـه استفاده از ان باشید زیرا همه ی می توانند واکنش مشابهی را ارائه دهند. این بـه جایگزینی سلول های‌ صورت کمک میکند و حتی پس از شب های‌ بیخوابی بـه صورت دوباره انرژی می بخشد. بیشتر بـه نوازندگانی توصیه می شود کـه می توانند یک شب کامل را بـه اجرای برنامه بگذرانند ودر نتیجه احساس انرژی و خواب آلودگی کمتری داشته باشند.

اجازه دهید مقداری از نوارهای فویل آلومینیومی حدود 3 ساعت در فریزر بمانند و با استفاده از انها روی پلک ها و گونه های‌ خود احساس شادابی کنید و متوجه شوید کـه هیچ اثری از خستگی یا بیخوابی ندارید.

5. برای درمان درد عضلانی استفاده می شود

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

در صورتی کـه برنامه روزانه شـما مستلزم ورزش شدید باشد، قرار اسـت بـه جای مسکن از فویل آلومینیومی استفاده کنید. این یک روش درمانی بسیار طبیعی بدون درد یا عوارض جانبی اسـت. از فویل آلومینیومی روی عضلات دردناک استفاده کنید و ان را دور عضله ببندید.

برای پیشگیری از افتادن فویل آلومینیومی از بانداژ استفاده کنید و اجازه دهید حدود 9 تا 10 ساعت بماند. بلافاصله پس از برداشتن، متوجه خواهید شد کـه کاهش سریع درد عضلانی وجوددارد. این عمل را 4 بار در ماه تکرار کنید.

6. برای درمان درد سیاتیک استفاده می شود

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

قدرت های شگفت انگیز فویل آلومینیومی در درمان

درد سیاتیک میتواند سوزش باشد و وقتی مینشینید حتی بدتر میشود. تماس با دکتر با علائم قطعا مؤثرترین گزینه برای خلاص شدن از درد اسـت، اما پیچاندن پاهای خود در فویل، مشابه انچه در مورد درد عضلانی انجام می‌دهید، می تواند ناراحتی را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: ترفند استفاده بهتر از فویل در خانه داری

درمان های دیگر فویل

1. نقرس و درد پاشنه پا را درمان می‌کند

2. التهاب را تسکین می‌دهد

3. آرتریت روماتوئید را کاهش می‌دهد

نتیجه

دیگر از فویل آلومینیومی نترسید و ان را برای پیچیدن غذا در آشپزخانه درنظر نگیرید. این یک روش طبیعی برای انجام کمک های‌ اولیه ودر برخی موارد تسکین کامل درد اسـت. اگر از احساسی کـه پس از بلع قرص و همچنین پس از تزریق ایجاد می شود متنفر هستید برای شـما مناسب اسـت.

از فویل آلومینیومی عاقلانه بـه جای دور انداختن ان استفاده کنید زیرا خطرناک اسـت. بـه تنهایی سود نبرید، از این رو با خانواده و دوستان بـه اشتراک بگذارید زیرا درصورت بروز هر گونه حادثه جزئی در اطراف آشپزخانه مانند سوختگی و زخم کمک بزرگی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق