با مسببان حادثه متروپل برخورد عبرت آموز شود


با مسببان حادثه متروپل برخورد عبرت آموز شود

امام جمعه آبادان، برخورد قاطع با مسببان حادثه متروپل در هر سطح و مقامی را از مطالبات جدی مردم دانست و تاکید کرد که مسببان حادثه متروپل باید به گونه‌ای محاکمه شوند که عبرت آموز باشد.

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسن غبیشاوی روز یکشنبه در آیین یادبود جان باختگان متروپل که در مسجد الغدیر آبادان برگزار شد افزود: حادثه متروپل نه یک شهر بلکه کشور را در ماتم و عزا فرو برد.

وی اظهار داشت: در این حادثه ۴۳ شهروند را متاسفانه از دست دادیم که برای بازماندگان آنها صبر را از درگاه خداوند متعال خواهان هستیم.

امام جمعه آبادان گفت: این حادثه نشان از کوتاهی برخی افراد بود که دستگاه قضائی باید به گونه ای آنها را محاکمه کند که درس عبرتی برای دیگران باشد.

حجت الاسلام غبیشاوی ، برخورد قاطع با مسببان حادثه متروپل در هر سطح و مقامی را از مطالبات جدی مردم دانست و گفت: جبران خسارت‌های مردم از جمله کسبه باید به صورت ویژه دنبال شود.

امام جمعه آبادان با اشاره به کلیدواژه مجازات عبرت آموز در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: این مجازات عبرت آموز نباید با تاخیر مواجه شود چرا که مردم باید نتیجه پیگیری‌ های مسئولان و برخورد قاطع با مسببان این حادثه را ملموس ببینند.

وی افزود: مشکلات آبادان و خرمشهر فقط به حادثه متروپل ختم نمی‌ شود، مشکلات این دو شهر بسیار عمیق است و توجه ویژه مسئولان را می‌ طلبد.

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ماه ریزش کرد که در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید