یوونتوس از میلان سبقت گرفت؛ زانیولو در تورین


یوونتوس از میلان سبقت گرفت؛ زانیولو در تورین

گزارشها در ایتالیا حاکی است یوونتوس در رقابت برای جذب نیکولو زانیولو، ستاره رم، دست بالا را دارد و او به احتمال زیاد راهی تورین خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، برخی رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند یوونتوس در رقابت برای جذب نیوکولو زانیولو، ستاره باشگاه رم، از میلان و تاتنهام پیشی گرفته و زانیولو به احتمال زیاد یوونتوسی خواهد شد.

قرارداد زانیولو با رم در سال 2024 به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه مذاکرات رم با او برای تمدید قراردادش به نتیجه نرسیده بود از چندی پیش مشخص بود که جیلاروسی تمایل دارد زانیولو را امسال تابستان به فروش برساند.

یوونتوس از میلان سبقت گرفت؛ زانیولو در تورین

با اینکه تاتنهام با هدایت آنتونیو کونته از قدرت مالی کافی برای خرید زانیولو برخوردار بود اما این ستاره ایتالیایی شخصا مایل بود فوتبالش را در سری آ ادامه دهد. به این ترتیب، اصلی‌ترین گزینه‌های او میلان و یوونتوس بود. امروز اما خبرها حاکی از این است که زانیولو به زودی راهی یووه خواهد شد.

پیشنهاد یوونتوس در چند فاز به باشگاه رم ارسال شده و یووه برای پرداخت 45 میلیون یورو اعلام آمادگی کرده. انتظار می‌رود خبر رسمی انتقال این ستاره رم به یوونتوس ظرف روزهای آینده اعلام شود.

گاتزتا دلواسپورت می‌گوید علت اینکه یوونتوس موفق شده در رقابت بر سر جذب زانیولو از میلان پیشی بگیرد این بوده که بیانکونری در پیشنهاد خود به رم چند بازیکن خود را وارد مذاکرات کرده. بر اساس این گزارش یوونتوس حاضر است وستون مک‌کنی را در ازای دریافت زانیولو به رم واگذار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس