آغاز مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا


آغاز مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا

مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا دوشنبه ۶ تیر آغاز می شود و تا سه شنبه ۲۱ تیر ادامه دارد.

نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ( آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش) در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد و کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته های شغلی مربوط به وزارت مذکور در روز جمعه مورخ ۳ تیر در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org منتشر شد.

مصاحبه استخدامی از روز دوشنبه مورخ ۶ تیر آغاز و حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۲۱ تیر طبق زمان بندی‌ اعلام شده از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان مربوطه (استان شغل محل مورد تقاضا) پایان خواهد یافت.

داوطلبان معرفی شده در مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از سهمیه بومی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت هستند، برای تأیید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی ( فرم شماره ۱ مندرج در ذیل این اطلاعیه) است را تکمیل کرده و پس از تأیید مرجع مربوطه در زمان مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش مربوطه جهت بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت داوطلب براساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

مراجعه نکردن متقاضی در مهلت اعلام شده براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه، برای شرکت در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام مصاحبه استخدامی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)