طراحی لباس طناز طباطبایی در نمایش سی صد+عکس


طراحی لباس طناز طباطبایی در نمایش سی صد+عکس

مدل لباس و گریم بازیگران طناز طباطبایی در نمایش سی صد الهام گرفته از دوران نسل کشی مغول ها در نیشابور است.

کنسرت نمایش سی صد با روایتی از کتاب سوزی و نسل کشی مغول ها در نیشابور و با حضور بازیگرانی چون طنازطباطبایی و جواد عزتی در کاخ سعدآباد برگزار شد. مدل لباس و گریم بازیگران این نمایش الهام گرفته از آن دوران بود.

طراحی لباس با هویت ایرانی برای طناز طباطبایی

طناز طباطبایی در سی صد پیراهنی به رنگ آبی لاجوردی که یکی از رنگ های اصیل ایرانی است با نقوش سفید ایرانی به تن داشت. این پیراهن ماسکی با آستین های نیم کلوش و چاک دار در قسمت جلو سه چاک دارد.

طراحی لباس طناز طباطبایی در نمایش سی صد+عکس

برش های پیراهن کلاه با تزئینات مرواریدی در قسمت لبه و حاشیه روسری حریر، کمربند پهن و بوت ها همگی الهام گرفته از لباس زنان آن دوره بود. علاوه بر این اوت فیت متناسب با نقشی که طنازطباطبایی داشت طراحی شده بود.

طراحی لباس طناز طباطبایی در نمایش سی صد+عکس

در کل پالت رنگی-آبی-شیری ترکیب چشم نوازی داشت. برش منحی در قسمت بالاتنه که تا شانه ها ادامه پیدا کرده باعث پرتردیده شدن بالاتنه شده است. کمربند پهن هم باعث پرتر دیده شدن اندام در قسمت میانی شده و بهتر بود کمی بالاتر باشد. با توجه به چاک بلند آستین ها هم قد مچ بندها بهتر بود کمی بلندتر باشد.

طراحی لباس طناز طباطبایی در نمایش سی صد+عکس

بازیگران کنسرت نمایش سی صد

در کنسرت نمایش سی صد که به خوانندگی رضا بهرام روی صحنه می‌رود جواد عزتی، ماهور الوند،‌ مهران غفوریان، بهرام رادان، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی حضور دارند. همچنین استاد علی نصیریان ( در نقش چنگیز خان مغول) در کنار رضا کیانیان به صورت بازیگران تصویر (مپینگ) حضور دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی