شقایق فراهانی و علی صالحی با دغدغه‌های محیط زیستی در «نیم قرن حفاظت»


شقایق فراهانی و علی صالحی با دغدغه‌های محیط زیستی در «نیم قرن حفاظت»

برنامه «نیم قرن حفاظت» با شعار «هر ایرانی، یک محیط بان» شنبه و یکشنبه این هفته میزبان علی صالحی و شقایق فراهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «نیم قرن حفاظت» با محوریت پاسداشتِ پنجاه سال حفاظت رسمی از محیط زیست در ایران هر هفته میزبان دو چهره‌ هنری خواهد بود.

بر این اساس شنبه ۴ تیر علی صالحی مهمان «نیم قرن حفاظت» است و حامی دو گونه جانوری فلامینگو و فُک خزری خواهد شد. در بخش بعدی برنامه نیز رجبعلی کارگر از تجربیات و خاطرات سال‌ها خدمت خود در محافظت از محیط زیست با پرهام دیباج به گفت‌وگو می‌نشیند.

یکشنبه ۵ تیر ماه نیز شقایق فراهانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه حاضر شده و به عنوان سفیر محیط زیست حامی پلنگ ایرانی می‌شود.
گفت‌وگو با یزدان سینکایی محیط‌بان بازنشسته مازندرانی و شنیدن خاطرات او از دیگر بخش‌های این برنامه است.

گزارش‌هایی از تصاویر بکر حیات وحش و طبیعت ایران که توسط دیباج تهیه شده و گفت‌وگو پیرامون این تصاویر از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در «نیم قرن حفاظت» علاوه بر گفتگو با چهره‌های هنری همچون دارا حیایی، کاوه خداشناس، کیسان دیباج، حسین رفیعی، محمد دلاوری، شقایق فراهانی، شبنم قلی خانی، مرتضی کاظمی، شهرزاد کمال زاده، سامان گلریزی و سیروس همتی با محیط‌بانان و پیشکسوتان حوزه حفاظت از محیط زیست نیز گفت‌وگو می‌شود.

برنامه «نیم قرن حفاظت» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و اجرای پرهام دیباج است که در ۱۵ قسمت شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.بازپخش این برنامه نیز دوشنبه‌ و سه‌شنبه‌ ساعت ۱۵ خواهد بود.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه