سفر به « زادگاه» خواننده ای که صدایش از خودش معروف تر است در رادیو فرهنگ


سفر به « زادگاه» خواننده ای که صدایش از خودش معروف تر است در رادیو فرهنگ

برنامه «زادگاه» امروز شنبه ۴ تیرماه به معرفی محل تولد "کوروش تیمورزاده" آهنگساز و خواننده خوش صدای کرمانشاهی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، برنامه «زادگاه» به بهانه معرفی مفاخر فرهنگی کشورمان در سفری رادیویی شنوندگان را با شهرها و ‌روستاهای کشور آشنا می کند.

در برنامه امروز «زادگاه» شنودگان رادیو فرهنگ در سفر به استان کرمانشاه زادگاه "کوروش تیمورزاده" آهنگساز و خواننده خوش صدای کرمانشاهی با گوشه ای از زندگی وی آشنا می شوند.

کوروش تیمور زاده متولد ۱۳۵۴ و خواننده خوش‌صدای کرمانشاهی است. اخلاق خوب و فروتنی‌اش باعث شده که نام او علاوه بر خوش‌صدا، صفت محبوب را نیز یدک بکشد.

کرمانشاه شهری سرشار از تاریخ و فرهنگ است که با جاذبه های دیدنی و تاریخی خود همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. شهر کرمانشاه جز اولین سکونتگاه های بشری به حساب می آید و در دوره های مختلف تاریخی رونق فروانی داشته است و تاریخی پرفراز و نشیب دارد و دارای آثار بجامانده از دوره های مختلف تاریخی است،

"کوروش تیمورزاده" نیز متولد این شهر و‌ساکن آن است و تاکنون قطعات فارسی و کردی زیادی منتشرکرده است ‌ودر شهرهای مختلف جهان کنسرت داشته است.

او در سال‌های اخیر سعی کرده است در کنار کارهای ایرانی کلاسیک نوعی از موسیقی را ارائه دهد که با شعری فاخر می‌تواند جوانان را نیز به‌سوی خود جذب کند. تیمور زاده با تیتراژ سریال «هویت گمشده» شروع به خواندن کارهایی با لهجه فارسی کرمانشاهی کرد .

مستند « زادگاه» را شنبه ، یکشنبه و دوشنبه به تهیه کنندگی فریده گودرزی ساعت ۲۰:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات