فصل جدید برنامه شهر امن با اجرای محمودرضا قدیریان


فصل جدید برنامه  شهر امن  با اجرای محمودرضا قدیریان

فصل جدید برنامه شهرامن کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما از این هفته شنبه ۴ تیرماه روزهای زوج با اجرای محمودرضا قدیریان روی آنتن می رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مجتبی احمدی تهیه کننده این برنامه در خصوص فصل جدید برنامه گفت: با توجه به اینکه برنامه شهر امن در دو فصل گذشته با محوریت فرهنگ ترافیک و هنجارها و ناهنجاری های اجتماعی در تردد روی آنتن رفت و در یک بسته فرهنگی صبحگاهی تلاش داشت با اطلاع رسانی و آموزش شهروندان پایتخت نشین و البته دیگر هموطنان را از اتفاقات و حوادث ترافیکی مطلع ساخته و فرصتی باشد برای دقایقی گپ و گفت صبحگاهی با هدف آغاز یک روز مفید با برنامه ریزی و مدیریت زمان برای رسیدن به مقصد از بهترین مسیر و در سلامت کامل ، با نظر مساعد مدیران محترم شبکه 5 در فصل جدید به دنبال اتفاقات ویژه ای نیز هستیم.

تهیه کننده و کارگردان این برنامه افزود: برنامه شهر امن در فصل جدید جدا از نمایش وضعیت ترافیکی شهر تهران در ساعات ابتدایی روز و گپ و گفت با کارشناسان پلیس راهور در خصوص مسائل مبتلا به مختلف در حوزه ترافیک از هنجارها و ناهنجاری های تردد گرفته تا رفتارهای درست و غلط ترافیکی مانند پوشش و مخدوشی پلاک ، سرعت و سبقت غیر مجاز، تردد در خطوط ویژه، عدم استفاده از کلاه ایمنی برای رانندگان موتورسیکلت، استفاده از موبایل حین رانندگی، توقف در محل های غیر مجاز و... به سراغ موسیقی هم با نگاهی متفاوت با همیشه برود و با هدف ایجاد لحظاتی مفرح و شاد در دقایق ابتدایی صبح حال و احوال مخاطبان برنامه را برای شروع یک روز جذاب آماده کند.

احمدی ادامه داد: برنامه در فصل جدید ارتباط تنگاتنگی با مخاطبانش خواهد داشت و تلاش داریم جدا از سامانه های مرسوم پیامکی، با اعلام شماره تماسی در شبکه های اجتماعی مسیری برای انعکاس ویدیوهای شهروندان و البته دیگر هموطنان با موضوعات مختلف زندگی شهری و شهرنشینی باشیم.طبیعی است که جدا از تولیدات برنامه ، گزارش ها ، گفت وگو با چهره های شاخص هنری ، ورزشی و ... تصاویری که مخاطبان برنامه ارسال خواهند کردیکی از نقاط عطف برنامه در به اشتراک گذاشتن اتفاقات و حوادثی است که ما در طول روز شاید از کنار آن به راحتی عبور می کنیم در حالی که می تواند همین اتفاق آبستن حوادثی در آینده برای خودمان و اطرافیانمان باشد.

وی در پایان گفت: در فصل جدید محمودرضا قدیریان که پیش از این در برنامه از فراز الوند نیز سابقه همکاری داشتیم سکان اجرای برنامه را بر عهده دارد و با توجه به سابقه ای که او در اجرای برنامه های صبحگاهی به خصوص آثار موسیقی محور دارد پیش بینی می شود بتوانیم جدا از محوریت برنامه که فرهنگ سازی در حوزه ترافیک است لحظاتی شاد و امیدوار کننده را برای مخاطبان برنامه ایجاد کنیم.

برنامه شهر امن کاری از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما روز های شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح با اجرای محمودرضا قدیریان و تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از استودیو پلیس پایتخت روی آنتن می رود.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!