ستاره ای که با آمدن به پرسپولیس همه چیز را بهم ریخت !


ستاره ای که با آمدن به پرسپولیس همه چیز را بهم ریخت !

پارسینه: پس از پیوستن سعید صادقی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی به نظر می رسد که تغییرات در تاکتیک و پست بازیکنان پرسپولیس مخصوصا وحید امیری و مهدی ترابی محتمل خواهد بود.

ستاره ای که با آمدن به پرسپولیس همه چیز را بهم ریخت !

پست ستاره تاثیرگذار پرسپولیس در فصل جدید تغییر خواهد کرد.

بالاخره انتقال سعید صادقی وینگر ۲۸ ساله تیم گل‌گهر سیرجان به پرسپولیس پس از چند هفته کش و قوس نهایی شد و این بازیکن که فصل گذشته بهترین بازیکن لیگ لقب گرفت به جمع سرخپوشان تهران آمد.

مسئله مهم در مورد صادقی پستی است که او بازی می‌کند. صادقی در پست وینگر چپ بازی می‌کند که در پرسپولیس و در این پست چند بازیکن مدعی وجود دارد که مهمترین آن مهدی ترابی و وحید امیری هستند.

شنیده‌ها حاکی از آن است ظاهراً به صادقی این اطمینان داده شده که در پرسپولیس قرار است در پست تخصصی خودش به میدان برود. طبق شنیده‌ها قرار است در فصل آینده از وحید امیری بیشتر در پست دفاع چپ استفاده شود و مهدی ترابی هم نسبت به سیستم سرخ ها در پست وینگر راست یا مهاجم دوم به زمین برود.

چیزی که در این خصوص قطعی است این است که پست ترابی در فصل جدید تغییر خواهد کرد و قرار نیست مانند گذشته در پست وینگر چپ به بازی گرفته شود. یحیی گل‌محمدی قصد دارد با تغییر سیستم و ترکیب از تمام بازیکنان تاثیرگذارش در ترکیب اصلی پرسپولیس و مخصوصاً بخش هجومی استفاده لازم را ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس