آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس+ این 2 مهاجم در لیست پرسپولیس


آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس+ این 2 مهاجم در لیست پرسپولیس

پرسپولیس بدون‌شک توانسته لقب «فعال‌ترین» تیم پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی را به‌دست آورد و مدیران این باشگاه براساس خواسته‌های یحیی گل‌محمدی، تقویت تیم‌شان را در دستور کار قرار داده و تاکنون موفق به جذب 7 بازیکن...

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس+ این 2 مهاجم در لیست پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر، سرخ‌پوشان در خط دروازه علیرضا بیرانوند را جذب کرده‌اند. در دفاع میانی، زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شده و در سمت راست و چپ خط دفاعی هم، دانیال اسماعیلی‌فر و محمدمهدی احمدی خریدهای تابستانی پرسپولیس بودند.


سروش رفیعی و سعید صادقی هم که جزو بازی‌سازان شاخص فوتبال ایران به شمار می‌روند، 2 بازیکن مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بودند که توافقات با آن‌ها انجام شده و رسماً به جمع سرخ‌پوشان پیوستند تا خط حمله پرسپولیس تنها نقطه بدون تغییر نسبت به لیگ بیست‌ویکم باشد.


یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله تیمش به دنبال جذب بازیکن خارجی بوده و گزینه‌های خود را به مدیران باشگاه معرفی کرده تا بتواند از سهمیه خرید خارجی بهترین استفاده را کند. منوچهر صفروف، وحدت هنانوف و شرزود تمیروف 3 بازیکن خارجی پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم بودند که برای جذب 2 بازیکن خارجی مدنظر گل‌محمدی، حداقل یکی از سه بازیکن باید از جمع سرخ‌پوشان جدا شود که مدیران پرسپولیس در حال رایزنی برای رسیدن به توافق با صفروف برای خروج نام او از فهرست تیم‌شان و جدایی توافقی‌اش هستند.


رقیب طارمی در لیگ پرتغال به ایران سفر می‌کند؟
کاسیانو دیاس موریرا گزینه نخست مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس است. سرخ‌پوشان در این پست، مهدی عبدی، حامد پاکدل، شرزود تمیروف و عیسی آل‌کثیر را در اختیار دارند که آل‌کثیر به دلیل مصدومیت فعلاً در دسترس کادرفنی نیست و احتمالاً با جذب دو مهاجم خارجی، دو مهاجم از جمع نفرات پرسپولیس جدا خواهند شد.


مهاجم 33 ساله برزیلی مدنظر باشگاه پرسپولیس، در 3 فصل گذشته در لیگ دسته اول و لیگ برتر پرتغال و در تیم‌های بوایشتا و ویزلا حضور داشته است. او در پیراهن ویزلا بهترین عملکرد دوران فوتبالی‌اش را به جای گذاشته و نقش کلیدی در صورت این تیم به لیگ پرتغال داشت. کاسیانو در دوران حضورش در تیم ویزلا (در لیگ دسته اول و لیگ برتر پرتغال) در 66 مسابقه موفق به ثبت 26 گل شده است. در مجموع کارنامه فوتبالی این مهاجم 185 سانتی‌متری برزیلی، او به صورت میانگین هر 260 دقیقه یک‌بار موفق شده برای تیم‌های خود گلزنی کند. کاسیانو که محصول آکادمی باشگاه اینترناسیونال برزیل است، مذاکرات خوبی را با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته و احتمالاً برای انجام تست‌های پزشکی طی روزهای آینده به تهران سفر خواهد کرد و در صورت پذیرش در تست‌های پزشکی، قرارداد او با سرخ‌پوشان نهایی می‌شود.


بازگشت دوباره منشا بعد از یاغی‌گری و آقای گلی؟
گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته مس رفسنجان که توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را به‌دست بیاورد، دیگر گزینه ارائه شده از سوی یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه پرسپولیس است. منشا 32 ساله سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و بعد از عملکرد قابل قبول در جمع سرخپوشان، در تصمیمی جنجالی به استقلال پیوست تا به عنوان یکی از یاغی‌های شاغل در فوتبال ایران از او یاد شود.


مهاجم نیجریه‌ای سابق مس رفسنجان با حضور احتمالی لوسیانو پریرا در مس، به دنبال جدایی از این تیم بوده و با توجه به درخواست یحیی گل‌محمدی علاقه ویژه‌ای برای بازگشت دوباره به جمع سرخ‌پوشان دارد. گادوین منشا در دوران حضورش در پرسپولیس، یک قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی سوپرجام را با سرخ‌پوشان تجربه کرد و همچنین گل سرنوشت‌ساز صعود پرسپولیس به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا را در فصل 2018 در دیدار خاطره‌انگیز مقابل الدحیل به‌ثمر رساند.


منشا که به تازگی پیشنهاد حضور در پرسپولیس را دریافت کرده، احتمالا طی روزهای آینده مذاکره رسمی خود را با مدیران پرسپولیس انجام خواهد داد و در صورت وصول توافق، رسماً قرارداد میان او و سرخ‌پوشان به امضا می‌رسد. البته که در صورت جذب کاسیانو، همان‌طور که گفته شد منشا باید منتظر خروج نام یکی از بازیکنان خارجی فصل گذشته پرسپولیس باشد تا بتواند به صورت رسمی قرارداد خود با پرسپولیس را ثبت کند.


پرسپولیسی‌ها با جذب احتمالی کاسیانو و منشا، فعالیت‌شان در بازار نقل‌وانتقالاتی احتمالاً به پایان خواهد رسید و دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی برای پوشش نقاط ضعف تیمش برای حضور در لیگ بیست‌ودوم هم برطرف می‌شود و سرخ‌پوشان با ترکیبی کاملاً متفاوت و البته تقویت‌شده پا به فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران خواهند گذاشت./فوتبال 360

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟