بازیگر نقش یانگوم «جواهری در قصر» در 50 سالگی


بازیگر نقش یانگوم «جواهری در قصر» در 50 سالگی

دیدن چهره جدید این بازیگر آن هم پس از گذشت سالها در این بخش، میتواند برای شما هم جذاب باشد. البته که چهره شرقی ها چندان بر اثر گذر عمر و بالا رفتن سن تغییری نمیکند.

بازیگر نقش یانگوم یکی از بازیگرانی است که ایرانی ها، تقریبا همه او را با بازی زیبایش در سریال جواهری در قصر می شناسند. شاگرد آشپزی که با عبور از مشکلات و سختی های بسیار درنهایت موفق می شود به هدف اصلی خود دست یافته و به واقع تبدیل به جواهری در قصر شود.

دیدن چهره جدید این بازیگر آن هم پس از گذشت سالها در این بخش، میتواند برای شما هم جذاب باشد. البته که چهره شرقی ها چندان بر اثر گذر عمر و بالا رفتن سن تغییری نمیکند ولی دیدن چهره یانگوم در 51 سالگی آنهم بدون گریم و آرایش چندان خالی از لطف نیست.

تصویری که مشاهده می کنید، عکسی است که یانگوم را در 51 سالگی نشان میدهد و به خوبی پیداست که جوانی و شادابی او در دهه 50 عمرش چندان تفاوتی با اوج جوانی و چهره ای که ما از او در سریال جواهری در قصر دیدیدم، نکرده است.

بازیگر نقش یانگوم «جواهری در قصر» در 50 سالگی

مختصر بیوگرافی لی یونگ آئه، بازیگر نقش یانگوم

یانگوم با نام واقعی "لی یونگ" در سال 1971 میلادی - 1349 شمسی در کره جنوبی و در یک خانواده فرهنگی متولد شد. در مقطع دانشگاهی ابتدا رشته زبان آلمانی و سپس بازیگری را انتخاب کرد و در نهایت موفق شد مدرک فوق لیسانس و دکترای بازیگری از دانشگاه چونگ آنگ را دریافت کند.

بازیگر نقش اصلی سریال جواهری در قصر، بازیگری را از سن 21 سالگی آغاز کرد اما در پرونده فعالیت هنری او، آغاز بازیگری اش از سن 23 سالگی با سریال همسر تو چطور (How’s Your Husband) عنوان شده است.

بازیگر نقش یانگوم «جواهری در قصر» در 50 سالگی

لی یونگ آئه، نقش های بسیاری بازی کرد اما اوج شهرت او پس از بازی در سریال جواهری در قصر در نقش یانگوم و مجموعه سایمدانگ صورت گرفت. این بازیگر معروف کره ای در سال 2001 برای بازی در فیلم "یک روز خوب بهار" توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشن منتقدان سینمای بوسان از آن خود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا