چُرت لاقید مدیران استقلال در روزهای داغ تابستان/ بمب که نه؛ خبری از ترقه هم نیست!


چُرت لاقید مدیران استقلال در روزهای داغ تابستان/ بمب که نه؛ خبری از ترقه هم نیست!

در شرایطی که سایر رقبا گوی نقل‌وانتقالات ستاره‌ها را از یک‌دیگر می‌ربایند، وضعیت و سیاست باشگاه استقلال اصلاً مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بی‌تردید تیم فوتبال استقلال را باید بهترین تیم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران دانست؛ مجموعه‌ای یک‌دل که با کم‌ترین نمایش سینوسی با ثبت رکوردی رشک‌برانگیز و شکستن بسیاری از رکوردهای مهم، پس از ۹ سال بر بام فوتبال ایران با صلابتی خاص ایستاد.

این قهرمانی بدون شکست اما بیش از آن که باعث ازسرگیری فعالیت‌های مجموعه مدیریتی باشگاه برای تقویت هر چه بیش‌تر تیم شود، انگار مدیران را به خواب خرگوشی و چُرت بی‌خیالی فرو برده و تصمیم‌گیرندگان اصلی آبی‌پوشان گویا هیچ‌گونه نگاهی به فضای آشفته بازار نقل‌وانتقالاتی و جا ماندن خودشان از قافله ندارند.

هر زمان هم که مدیران باشگاه استقلال با اعتراض هواداران متعصب آبی‌ها و یا پرسش خبرنگاران مواجه شده‌اند، تنها به عبارات نخ‌نما شده توسل کرده‌اند و ضمن دعوت کردن همه به آرامش، خواسته‌اند تا کسی نگران نباشد. از طرفی هم تیم قهرمان را خالی از عیب و ایراد تلقی می‌کنند!

همه این‌ها در روزهایی رخ می‌دهد که شایعه خروج رافائل سیلوا و عارف غلامی در شهر پیچیده، از اصفهان اخباری مبنی بر توافق محمد دانش‌گر با سپاهان به گوش می‌رسد و امیرحسین حسین‌زاده نیز هر آن احتمال دارد تهران را به مقصد بلژیک یا یک کشور اروپایی دیگر ترک کند؛ چرا که بند فسخ ۲۰۰ هزار دلاری برایش درنظر گرفته شده.

پس از خروج قطعی رودی ژستد از جمع آبی‌پوشان، تنها سجاد شهباززاده در این ۳، ۴ هفته به استقلال پیوسته و این در حالی‌ست که رقیب سنتی آبی‌ها حداقل ۴، ۵ بازیکن تاپ نقل‌وانتقالاتی را با مبالغ کلان به خدمت گرفته و بازار را در دست دارد.

گر چه مدیران آبی مدعی هستند به انتظار لیست خرید ریکاردو ساپینتو نشسته‌اند اما بعید به نظر می‌رسد تا زمان دریافت لیست، بازیکنی در حد پوشیدن پیراهن استقلال در بازار باقی مانده باشد. پروژه جذب سیدمحمدرضا حسینی تاکنون شکست خورده و همچنین وضعیت محمد نژادمهدی هم مشخص نیست.

بعید نیست که سیاست یک بام و دو هوا و رؤیاپردازی‌های تصمیم‌گیرندگان اصلی باشگاه استقلال برای هفته اول شهریورماه، آن‌ها را از پرداختن به امور باشگاه منفک کرده و تمرکزشان را به گرداندن هر چه بهتر ستاد انتخاباتی منعطف ساخته. در این بین هم که استقلال در نقش نردبان موفقیت بود، قربانی خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403