بلاتر: اینفانتینو می‌خواهد من را نابود کند


بلاتر: اینفانتینو می‌خواهد من را نابود کند

سپ بلاتر، رییس سابق فیفا، اینفانتینو را متهم کرد که در پی خراب کردن شهرت و جایگاه او در دنیای فوتبال است.

به گزارش "ورزش سه"، بلاتر در حال حاضر به همراه میشل پلاتینی که پیش از این سابقه ریاست بر یوفا را داشته، در حال برگزاری دادگاهی به اتهام تبانی، دریافت رشوه و فساد است.
دادستان خواهان اجرای حکم 20 ماه زندان برای این دو نفر شده و انتظار می‌رود که حکم نهایی این دادگاه در نهایت تا ابتدای ماه آینده میلادی به صورت رسمی اعلام شود.
بلاتر در گفتگو با RTS درباره شرایطش گفت:« من می‌خواهم شخصیت و غرورم را از هر اتهامی مبرا کنم. وقتی که به فیفا آمدم، ما هیچ چیز نبودیم. و وقتی که من از فیفا رفتم، ما یک سازمان بین المللی، قدرتمند از نظر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی بودیم.»
او با انتقاد از رفتارها و سیاست‌های اینفانتینو اظهار داشت:« من نمی‌دانم چرا اما اینتفانتینو به هیچ وجه من را نمی‌خواهد. او حتی سعی می‌کند پرونده‌ای بی‌دلیل علیه من باز کند. او می‌خواهد من را نابود کند و شاید دلیلش این باشد که فکر می‌کند هرکاری من انجام دادم، بهتر از او انجام شده است.»

بلاتر: اینفانتینو می‌خواهد من را نابود کند


این رییس سابق فیفا با اشاره به اتهاماتش در این پرونده اضافه کرد:« باید بگویم که این شرایط بسیار روی من تاثیر گذاشته است. من به انجام کارهای مجرمانه متهم شدم. من به این که یک دزد هستم متهم شدم. این واقعا عجیب است. من نمی‌خواهم بدانم چرا کارم به دادگاه کشید و اطمینان دارم که هزاران و شاید میلیون‌ها فوتبالیست هم درکی از این که چرا چنین شرایطی پیش آمد ندارند.»
پلاتینی هم که برای دفاع از خودش در دادگاه حاضر شده بود گفت:« من برابر قانون محافظت می‌شوم. وقتی ما فوتبال بازی می‌کردیم و به خاطر تصمیم داور می‌باختیم، محافظت کمی داشتیم. اما عدالت به عزیزان، خانواده، فرزندان و نوه‌های شما آسیب می‌زند چون آنها آماده رویارویی با چنین موقعیتی نیستند.»
او با اشاره به شرایطی که برای آنها پیش آمده اضافه کرد:« من خواهم جنگید، من در جنگ هستم و این چیزی است که همیشه در طول زندگی از آن لذت برده‌ام. من تسلیم نمی‌شوم. من تسلیم نخواهم شد و تمام این مسیر را طی خواهم کرد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت