دعوت 61 بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان


دعوت 61 بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان

صمد مرفاوی که در تلاش برای انتخاب تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمنت کافا است 61 بازیکن را در دو مرحله به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، این 61 بازیکن در دو مرحله در اردوی تیم ملی جوانان حاضر می شوند. گروه اول در روزهای 6 و 7 تیر زیر نظر کادر فنی تیم ملی جوانان تمرین می کنند که تعداد آنها 31 نفر است. گروه دوم اما 5 روز در اردوی تیم ملی جوانان حاضر خواهند بود. از 7 تا 11 تیر. در گروه دوم 30 بازیکن حضور دارند. بعد از این تمرینات، تمرینات اصلی تیم ملی جوانان احتمالا با حضور 30 بازیکن برگزار می شود تا تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمنت کافا مهیا شود که از 12 تا 24 مرداد برگزار می شود.

تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا در گروه j آماده می شود. تیم ملی جوانان برای حضور در مرحله نهایی جام ملت ها که در سال 2023 در تاشکند و با حضور 16 تیم برگزار می شود باید با تیم های قرقیزستان – امارات و برونئی مسابقه دهد. این مسابقات شهریور ماه در شهر بیشکک برگزار خواهد شد.

نکته جالب لیست فعلی تیم ملی جوانان دعوت تنها از سه بازیکن استقلال است. در حالی که پیش تر گفته می شد چون صمد مرفاوی پیش تر مربی استقلال بوده 13 بازیکن را از این باشگاه به اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرده است. بیش از 200 بازیکنی که قبلا به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان دعوت شده بودند انتخابات تیم استعدادیابی فدراسیون فوتبال بودند. اما نکته جالب لیست فعلی حضور 13 بازیکن از آمادکی کیا است.

دعوت 61 بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان