گلایه‌های دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی: 750 هزار تومان پاداش من بود که پرداخت نشد!


گلایه‌های دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی: 750 هزار تومان پاداش من بود که پرداخت نشد!

رکنا ورزشی: ملی‌پوش پارادوومیدانی از بی توجهی که به او شده بسیار گله‌مند است.

مهرداد نجفی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تمرینی خودش اظهار کرد: پیگیر تمریناتم هستم تا برای انتخابی زیر 23 سال قهرمانی کشور به آمادگی مطلوب برسم تا در آن مسابقات بهترین نتیجه را بگیرم. خوشبختانه از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم و تلاش دارم تا در این فرصت کوتاه به وضعیت بهتری از فرم خوب برسم.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان همدان نسبت به خودش گفت: متاسفانه مشکلات بزرگ ما در استان این است که مسئولان استان همدان بین ورزشکاران سالم و جانبازان و معلولین تبعیض قائل می‌شوند. قبل از اعزام به مسابقات پاراآسیایی بحرین و تا پس از آن در این مدت هیچ گونه حمایتی از من نشده است. پس از اینکه مدال گرفتم و روزی که به همدان رسیدم مسئولان هیات استانی به من قول دادند تا پیگیر جوایز ورزشی من باشند اما متاسفانه پس از آن در کمال تعجب به من گفتند تنها مبلعی در حدود 750 هزار تومان به من تعلق خواهد گرفت.

دارنده مدال برنز پارادوومیدانی جوانان آسیا تصریح کرد: متاسفانه 6 ماه پیش از من یکی از ورزشکاران استان همدان در مسابقات جهانی کشتی صاحب مدال نقره شد و پس از این مساله به او مبلغ 15 میلیون تومان جایزه دادند اما پاداش من تنها 750 هزار تومان بود که آن هم پرداخت نشد! احساس می‌کنم به دلیل اینکه ورزشکار نابینا هستم این چنین رفتاری با من انجام می‌دهند. الان نیز هفت ماه حدود است از مسابقه برگشته‌ام اما هیچ اتفاق مثبتی برای من صورت نگرفته است. در این مدت تنها مسئولان نابینایان و کم بینایان خود استان به من توجه دارند. شاید در نگاه اول موضوع خوبی به نظر برسد اما باید دانست آن‌ها هم با مشکلات مالی دست به گریبان هستند و نیاز است سایر نهادها پای کار بیایند.

نجفی در پایان گفت: باید بگویم طبق فرمایش حضرت علی (ع) باید عرق کارگر تا خشک نشده مزد او پرداخت شود اما این اتفاق برای من رخ نداد. پس از اینکه مسئولان استان فهمیدند قرار است رییس جمهور به استان همدان سفر داشته باشد به همین دلیل با من تماس گرفتند تا به دیدار مدیر کل استان بروم. واقعأ متاسفم چرا مسئولان باید تا پیش از آن هیچ حرکتی برای من انجام ندهند و پس از این اتفاق رفتاری مهربانانه با من داشته باشند؟ خیلی از ورزشکاران منتظر بودند تا حرکت مثبتی از طرف سیفی مدیر کل هیات ورزش استان مشاهده کنند اما برعکس شعارهایی که داده بود در این مدت هیچ کار خاصی برای ما انجام نداده است تا به آن خوشبین باشیم.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو