سارق ماشین کلانتری پلیس بازی در آورد ! / در آمریکا رخ داد + عکس


 سارق ماشین کلانتری پلیس بازی در آورد ! / در آمریکا رخ داد + عکس

حوادث رکنا: مردی در ایالت کلرادو با ورود به یکی از کلانتری‌ها ماشین کلانتری را دزدید و وقتی در بی‌سیم شنید که یک درگیری خانوادگی گزارش شده است، برای رسیدگی به این درگیری راهی ماموریت شد.

به گزارش رکنا، این حادثه چند روز پیش در شهر تلر رخ داد. کلانتر شهر تلر به خبرنگاران گفت: حوالی صبح روز دوشنبه مرد 33ساله‌ای به نام جرمیا جیمز تیلور به یکی از ایستگاه‌های فرعی کلانتری این شهر در نزدیکی دریاچه جورج رفت و یک خودروی گشتزنی پلیس را که در آنجا پارک بود، دزدید و فرار کرد. دقایقی بعد در یکی از محله‌های شهر درگیری خانوادگی رخ داد که این درگیری از طریق بی‌سیم به پلیس گزارش شد. سارق که در ماشین کلانتری بود نیز این پیام را شنید و برای رسیدگی به ماجرای درگیری راهی محل حادثه شد.

کلانتر ادامه داد: کسی که درگیری خانوادگی را به پلیس گزارش کرده بود، بعدا به مأموران گفت که جرمیا جیمز (سارق ماشین کلانتری) نخستین کسی بود که به محل حادثه رسید. او به محض رسیدن از ماشین کلانتری بیرون پرید و پرسید آیا تیراندازی هم شده و کسی هم به قتل رسیده است؟

تعقیب خودروی سرقت شده پلیس

به‌گفته این شاهد عینی، جرمیا جیمز وقتی از ماشین کلانتری پیاده شد، لباس پلیس به تن نداشت. از سوی دیگر کاملا مست به‌نظر می‌رسید و حتی ماشین کلانتری هم آسیب‌ دیده بود و همه‌‌چیز کاملا عجیب به‌نظر می‌رسید. تا اینکه دقایقی بعد از حضور این مرد در محل حادثه، سر و کله یک خودروی گشتی دیگر هم پیدا شد و جرمیا جیمز به‌محض دیدن ماشین پلیس سوار همان ماشین مسروقه شد و فرار کرد. پس از فرار سارق با ماشین پلیس، تلاش مأموران برای دستگیری او ادامه یافت تا اینکه حدود 2ساعت بعد خودروی سرقتی در یکی از اتوبان‌ها مشاهده شد. مأموران قصد متوقف کردن آن را داشتند اما سارق با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد و مأموران نیز به تعقیب خودروی سرقت شده پلیس پرداختند.

پس از چندین دقیقه تعقیب و گریز در نهایت خودروی سرقتی به‌دلیل تصادف ، متوقف شد و سارق به سرعت از داخل آن بیرون پرید و به داخل جنگل فرار کرد. مأموران نیز به تعقیب او پرداختند تا اینکه محاصره‌اش کردند و درحالی‌که سارق قصد داشت با چاقو آنها را تهدید کند، وی را با شلیک گلوله دستگیر کردند. به‌گفته مقامات پلیس، جرمیا جیمز تیلور به‌دلیل جراحاتی که دیده بود به بیمارستان منتقل شد و این در حالی است که با 4اتهام از جمله سرقت ماشین پلیس، جعل هویت افسر پلیس، آسیب رساندن به‌خودروی سرقتی و فرار از دست پلیس روبه‌روست. سوابق این مرد نشان می‌‌دهد که وی قبلا به جرم شرارت دستگیر شده و در آزادی مشروط به سر می‌برده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم