براری: با حضور انوشیروانی جو خوبی در خانواده وزنه‌برداری ایجاد شده/ امیدوارم نقش کوچکی در پیشرفت این رشته ایفا کنم


براری: با حضور انوشیروانی جو خوبی در خانواده وزنه‌برداری ایجاد شده/ امیدوارم نقش کوچکی در پیشرفت این رشته ایفا کنم

رکنا ورزشی: مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: این رشته به روزهای خوبش بازخواهد گشت.

محمدرضا براری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص انتخاب خود به عنوان مربی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار کرد: دوره پیش در زمان مدیریت علی مرادی اکثر قهرمانان تمایلی به حضور در بدنه فدراسیون نداشتند زیرا بستر کار برای ما فراهم نبود تا با فدراسیون قبلی کار کنیم. حقیقت امر این است برخی مشکلات مانند تغذیه نامناسب، عدم حضور ماساژور، فیزیوتراپ و یکسری مشکلات دیگر از خواسته‌های به حق ورزشکاران بود که متاسفانه مدیریت وقت فدراسیون برای برطرف کردن آن هیچگونه اقدامی انجام نداد.

وی افزود: خوشبختانه با اقدام به موقع وزارت ورزش، سجاد انوشیروانی که سابقه خوبی در بحث مدیریت دارد و به خوبی هم مدارج عالیه را سپری کرده، به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی انتخاب شد. انشاالله با حضور سجاد مشکلات پیش پا افتاده برای ورزشکاران حل شود و دوباره شاهد این باشیم تا این رشته به روزهایی بازگردد که در هر مسابقه بهترین نتایج را برای ورزش ایران کسب می‌کرد.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد حضورش در کادرفنی گفت: در جلسه‌ای که روز شنبه بین مسئولان فدراسیون با ورزشکاران برگزار شد، از طرف سرپرست فدراسیون این پیشنهاد شد تا به عنوان مربی در تیم ملی حضور داشته باشم و من هم از اینکه بتوانم نقش کوچکی در مسیر بازگشت وزنه‌برداری به روزهای خوبش ایفا کنم تصمیم گرفتم تا به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهم. فرقی ندارد هر کسی چه نقشی دارد. مهم این است بتواند به تیم ملی کمک کند و این رشته دوباره روی ریل موفقیت قرار بگیرد.

براری در پایان گفت: خوشبختانه سرپرست فدراسیون تلاش مضاعفی دارد تا شرایط بهتری را از تمامی جهات برای ملی‌پوشان فراهم کند تا آنها بدون هیچ مشکلی به تمرین بپردازند و مطمئن باشید با این جو خوبی که اکنون در خانواده بین اهالی این رشته ایجاد شده دوباره وزنه‌برداری حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو