خلیل‌زاده: کنعانی‌زادگان روی انتقالم به الریان تأثیر گذاشت/ «ایران» هستیم و در جام‌جهانی تا لحظه آخر می‌جنگیم


خلیل‌زاده: کنعانی‌زادگان روی انتقالم به الریان تأثیر گذاشت/ «ایران» هستیم و در جام‌جهانی تا لحظه آخر می‌جنگیم

مدافع ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر گفت: حضور در گروهی که انگلیس، آمریکا و ولز را دارد، سخت است اما ما هم ایران هستیم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شجاع خلیل‌زاده، مدافع ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر در گفت‌وگو با نشریه العرب اظهار داشت: خوشحالم که به الاهلی پیوستم و از این انتقال حس خوبی دارم. این تجربه جدیدی برای من در لیگ ستارگان خواهد بود و امیدوارم بتوانم به اندازه خودم به تیم کمک کنم. به هواداران، مدیریت و کادرفنی قول می‌دهم تا به اندازه توانم به تیم کمک کنم. از زمان بدو ورودم باشگاه با رفتار خوب، مرا تشویق کرد و من آماده این تجربه جدید هستم.

وی در ادامه بیان داشت: با محمدحسین کنعانی‌زادگان در تیم ملی و پرسپولیس هم‌تیمی بوده‌ام و شناخت خوبی از هم‌دیگر داریم. او شرایط تیم را برای من بازگو کرد و من هم از این انتقال خوشحالم. البته پیشنهادهایی هم از ایران و اروپا داشتم؛ ۲ باشگاه قطری دیگر و یک تیم اماراتی نیز به من پیشنهاد دادند. دلیل انتخاب الاهلی به خاطر تمایل خانواده برای ماندن در دوحه بود. وقتی با سرمربی صحبت کردم، او به من احساس خوبی داد؛ کنعانی‌زادگان هم در قانع کردنم برای این انتقال تاثیر داشت.

خلیل‌زاده پیرامون فصل پیش‌رو عنوان داشت: شک ندارم که فصل جدید لیگ ستارگان با توجه به هم‌زمانی با جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه، استثنایی می‌شود. البته رقابت سخت خواهد شد چون همه به دنبال بهترین عملکرد خود در سال جام جهانی هستند. من هم به همه هواداران و مدیریت باشگاه قول می‌دهم تا برای خوش‌حالی‌شان بهترین نمایش را داشته باشم. الاهلی در فصل جدید به دنبال قهرمانی در تمام رقابت‌هاست و قول می‌دهم با تمام وجود برای تیم بازی کنم تا انتظارات هواداران برآورده شود.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره تماس مسئولان الریان برای تمدید قرارداد تصریح داشت: کسی از طرف باشگاه الریان با من تماسی نداشت. فصل اول حضور در الریان خوب بود اما در فصل دوم از پشت دفاع وسط به کناره‌ها منتقل شدم که پست تخصصی‌ام نیست. به الریان به عنوان مدافع وسط آمدم چون در لیگ قهرمانان آسیا جزو بهترین مدافعان وسط انتخاب شدم. کار به جایی کشید که با باشگاه الریان هم صحبت کردم تا پست من را تغییر دهند؛ این تغییرات زیاد در پست باعث شد تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به این موضوع اعتراض کند. البته من در این پست‌ها هم عملکرد خوبی داشتم.
او در مورد گروه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و هم‌گروهی با چند تیم سید ۲ رقابت‌ها تأکید داشت: بدون شک حضور در گروهی که انگلیس، آمریکا و ولز را دارد، سخت است. آن‌ها بازیکنان در تراز بین‌المللی دارند اما ما هم ایران هستیم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.
خلیل‌زاده نهایتاً در رابطه با آماده‌سازی جام جهانی گفت: امکانات و آمادگی قطر برای میزبانی از جام جهانی فوق العاده است و زیرساخت‌ها و ورزشگاه‌های ساخته شده در بهترین سطح قرار دارند؛ البته قطر پیش از این با برگزاری رقابت‌های بزرگ ورزشی توانایی خودش را ثابت کرده. برای اولین بار است که جام جهانی در یک کشور عربی برگزار می‌شود و به نظرم قطر در بهترین شرایط این مسابقات را برگزار خواهد کرد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس