آسمان نوار غرب کشور غبارآلود است


آسمان نوار غرب کشور غبارآلود است

به دلیل نفوذ گردوخاک از سمت عراق به کشور و وزش باد غبارآلود، آسمان نوار غربی کشور در برخی نقاط کشور موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق گیلان و مازندران، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان نوار غرب کشور به سبب نفوذ گردوخاک از کشور عراق و وزش باد غبارآلود است که در برخی مناطق موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داد، سه‌شنبه در نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

طی دو روز آینده وزش باد در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب سمنان و شرق تهران افزایش می‌یابد که سبب افزایش غلظت گردوغبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده رخ می‌دهد و در شمال شرق و شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گرد‌وخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

همچنین طی روز پنجشنبه در سواحل شمالی کشور و خراسان شمالی وزش باد، کاهش نسبی دما، ابرناکی و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه وزش باد گاهی همراه با گردوخاک در نوار شرقی و بخش‌هایی از سمنان و شرق تهران پیش‌بینی می‌شود.

تا چهارشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام