عصر جدید در وزنه‌برداری جهان؟/ جلود: آماده تغییرات مثبت هستیم


عصر جدید در وزنه‌برداری جهان؟/ جلود: آماده تغییرات مثبت هستیم

رئیس جدید و مسلمان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از تغییرات مثبت در این ورزش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به گفته محمد جلود رئیس جدید فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF)، هیات رئیسه جدید فدراسیون جهانی در حال آماده شدن برای ایجاد "تغییر مثبت" در این ورزش است. با برگزاری انتخابات در آلبانی تعداد نفرات جدید در هیات رئیسه افزایش یافت. 12 عضو جدید برای هیات رئیسه انتخاب شدند که به گفته جلود تغییر 66 درصدی در تیم مدیریت بوده است.

اعضای هیات رئیسه از روسیه، قزاقستان، ازبکستان، هند و اکوادور کرسی‌های خود را از دست دادند و سایر اعضای سابق هیات رئیسه یا واجد شرایط شرکت در انتخابات نبودند یا قبلاً کنار رفته بودند.

جلود رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در این باره گفت: مشتاقانه منتظر شروع کار با تیم جدید هستم. برای ایجاد تغییرات مثبت به ما اعتماد شده است و این کاری است که من به انجام آن متعهد هستم. انرژی جدیدی در سازمان ما وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: من قبلاً این فرصت را داشته‌ام که با تیمم صحبت کنم، آنها آماده هستند تا سر کار بروند و چیزهای خوبی برای ورزش ما ارائه دهند. ما اعضای جدید و تجربیات خوبی در هیات اجرایی تازه انتخاب شده داریم. همه بر آینده وزنه‌برداری و اطمینان از همکاری با شرکای المپیکی خود متمرکز هستیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...