پیکاپ تاگا H، محصول صنایع خودروسازی پادرا رونمایی شد + تصاویر


پیکاپ تاگا H، محصول صنایع خودروسازی پادرا رونمایی شد + تصاویر

شرکت پادرا دیزل طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت و خبرنگاران از پیکاپ تاگا H، خودرویی که در آینده نزدیک وارد بازار می شود رونمایی کرد.

شرکت پادرا دیزل طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت و خبرنگاران از پیکاپ تاگا H، خودرویی که در آینده نزدیک وارد بازار می شود رونمایی کرد.

«خبرماشین» - این شرکت پیش از این در حوزه عرضه خودروهای سنگین و تجاری با برند تاترا فعالیت می کرده است؛ هم اکنون با معرفی پیکاپ تاگا H قصد رقابت با سایر محصولات موجود در این رده را دارد. نسخه فیس لیفت این خودرو در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و به سبب استقبال زیاد، صنایع پادرا تصمیم گرفت آن را وارد بازار ایران کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ پیکاپ تاگا H محصول مدل 2021 شرکت معروف چینی کینگ لینگ (Qingling) بوده و سهم عمده این خودروسازی متعلق به شرکت معروف ژاپنی ایسوزو است.

مشخصات فنی پیکاپ تاگا H پادرا دیزل

این خودرو با دو پیشرانه بنزینی و دیزل عرضه خواهد شد که به ترتیب با پیشرانه ۱.۸ لیتری و ۳ لیتری تجهیز شده است. نسخه بنزینی که با استاندارد یورو۶ تولید می‌شود توان تولید 231 اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متری را برای کاربر تامین می‌کند. نسخه دیزل پیکاپ تاگا نیز ۱۳۸ اسب بخار نیرو برای راننده فراهم می‌کند. این توان تولیدی از طریق یک گیربکس دستی ۶ سرعته به هر دو محور خودرو منتقل می‌شود.

پیکاپ تاگا با امکاناتی نظیر آیینه دید عقب برقی با سیگنال چرخشی، تهویه مطبوع اتوماتیک، برف پاک‌کن قابل تنظیم و اتوماتیک، نمایشگر کمربند ایمنی، سیستم کنترل فشار تایر، هشدار دهنده سایش لنت، تبدیل الکترونیکی چهار چرخ محرک، تصویر پانوراما ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل پایداری، هشدار خروج از خط، ضبط عملکرد رانندگی و کروز کنترل به بازار عدضه می‌شود که البته برخی از این امکانات به صورت آپشنال قابل انتخاب است.

از آنجایی که توان فنی این پیکاپ نزدیک به دیگر رقبا است، طراحی مدرن، فضای داخلی زیبا و قلب تپنده ایسوزو ِD max با تکنولوژی با کیفیت ژاپنی، برگ برنده این خودرو در بازار رقابتی پیکاپ های می تواند باشد.

قیمت پیکاپ تاگا H پادرا دیزل

محدوده قیمت پیکاپ تاگا H هنوز به طور رسمی توسط شرکت پادرا دیزل منتشر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم