ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار فیک از آب درآمد!


ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار فیک از آب درآمد!

ساعت فیک محمدرضا گلزار سوژه...

ساعت فیک محمدرضا گلزار سوژه شد فعالیت گلزار در زمینه خوانندگی فعالیت گلزار در زمینه ورزشی فعالیت گلزار در زمینه مدلینگ بیزنس های مختلف گلزار دستمزد میلیاردی گلزار

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا بیزنس های مختلفی هم دارد.

گلزار با ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد. صفحه اینستاگرامی محمدرضا گلزار با بیش از ۱۰ میلیون فالوور عکس های خوش گذرانی او در خارج از کشور و بخش هایی از زندگی لاکچری او را به تصویر کشیده است که برای طرفداران او جذابیت زیادی دارد و همچنین محل خوبی برای کسب درآمدهای هنگفت از اینستاگرام است.

ساعت فیک محمدرضا گلزار سوژه شد

همه می دانیم که با گسترش شبکه‌های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام فعالیت در این پلتفرم فراتر از سرگرمی رفت و کاربران تلاش می‌کنند که هر روز تصویری بی نقص تر و شادتر از زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. ممکن است در پس زمینه عکس گرفته شده حقایق دیگری نهفته باشند که با برملا شدن آن‌ها ممکن است نظر بسیاری در رابطه با عکس مورد بحث تغییر کند. این مورد حتی درباره محمدرضا گلزار نیز صدق می کند!

پیج اینستاگرامی که تبلیغ ساعت‌های لوکس و مارکدار را انجام می‌دهد با انتشار تصویری از گلراز که ساعتی به مچش بسته نوشته است: با ۱۲.۱میلیون فالور ساعت فیک دستش می کند.

ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار فیک از آب درآمد!

فعالیت گلزار در زمینه خوانندگی

محمدرضا گلزار، بازیگر سرشناس سینما همواره علاقه خاصی به تجربه در دیگر زمینه‌های هنری داشته و تاکنون در حوزه‌های نوازندگی، خوانندگی، مجری‌گری و مدلینگ هم فعالیت داشته است. او پیش از هجرت به دنیای بازیگری، به عنوان نوازنده در گروه "آریان" حضور داشت و در اوایل دهه نود نیز به خوانندگی روی آورد. کنسرت‌های گلزار نیز از سه، چهار سال پیش آغاز شد و این هنرمند در طول هر سال چندین کنسرت را در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌کند.

ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار فیک از آب درآمد!

فعالیت گلزار در زمینه ورزشی

محمدرضا گلزار به ورزش‌های‌ اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از 6 سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است.

محمدرضا گلزار از سال 83 کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات ان برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار میشد اما از سال 86 به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال 87 به تقاضای آقای شهیدیان بوده‌است.

ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار فیک از آب درآمد!

فعالیت گلزار در زمینه مدلینگ

محمدرضا گلزار با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست درسال 80 به عنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود. جزو اولین مدل‌های‌ تبلیغاتی ایران بود که عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت پس از اکران فیلم شام آخر درسال 80 شرکت ایکات از رضا دعوت کرد و او سال 81 با این شرکت قرار داد بست وی همچنین بعنوان مدل آگهی‌های‌ تبلیغاتی شرکت‌هایی هم چون چرم و شیرآوران نیز فعالیت داشته‌است.

ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار فیک از آب درآمد!

بیزنس های مختلف گلزار

گلزار سردمدار انواع مشاغل است. مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت، بعد ها مدیریت رستوران انار را برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام گو اسپورت، نمایندگی فرانسه را دارد ودر شهر دبی مرکز سولاریومی «برنزه کردن پوست» به نام سان پینت را دارد و شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی نیز دارد.

جالبه بدونید گلزار در کنکور، درس عربی و معارف را 100 زده است، در زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس میکرد و میگوید به شدت آدم مذهبی هستم.

ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار فیک از آب درآمد!

دستمزد میلیاردی گلزار

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 او را جز چند بازیگر گران قیمت ایران کرده است و به طور متوسط برای هر فیلم بالای 200 میلیون تومان می گیرد.

ساعت میلیاردی محمدرضا گلزار فیک از آب درآمد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت