ورود مریم سعادت به اینستاگرام!


ورود مریم سعادت به اینستاگرام!

مریم سعادت متولد 24 شهریور 1337 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد که در 36 سالگی با نقش اعظم جمالی در مجموعه زی زی گولو به شهرت رسید. خانم...

مریم سعادت متولد 24 شهریور 1337 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک می باشد که در 36 سالگی با نقش اعظم جمالی در مجموعه زی زی گولو به شهرت رسید.

ورود مریم سعادت به اینستاگرام!

خانم سعادت در سال 1369 اولین بار با نقش کوتاهی در سریال آرایشگاه زیبا به کارگردانی مرضیه برومند در کنار پری امیر حمزه و مرتضی احمدی جلوی دوربین رفت.خودش می گوید یک روز در خانه زمانی که با مرضیه برومند کار طراحی عروسکی را بررسی می کردیم یهویی گفتم برای کار جدید به من هم نقش بدهید بازی کنم.خانم برومند گفت بازی می کنی؟ گفتم بله ، گفت جدی میگویی : گفته بله خوب ، حاصلش نقشی شد که در آرایشگاه زیبا بازی کردم.

ورود مریم سعادت به اینستاگرام!

خانم مریم سعادت در سال 1373 وقتی 36 ساله بود با مجموعه «قصه های تا به تا» علاوه بر عروسک گردانی زی زی گولو بعنوان شخصیت اعظم جمالی بازی کرد.می گوید لحظه هایی که بازی داشتم آقای عادل بزدوده کار عروسک گردانی را انجام می داد و وقتی بازی نداشتم خودمو عروسک گردان زی زی گولو می شدم.

ورود مریم سعادت به اینستاگرام!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟